Skip to forum
Notifications
Clear all

[Closed] Cześć

5 Posts
4 Users
0 Reactions
393 Views

Cóż, gram w pokera od jakichś 4 lat, głównie grając na wirtualne pieniądze na P* (ze 3 lata będą ;) ), jednak stwierdzam, iż tam po prostu nie da się nauczyć grać na wysokim poziomie. Chcąc nabrać doświadczenia wpłaciłem na P*, dwa razy po 10$, za każdym razem spływając z całego bankrolla, teraz wiem że błędem był BM, bo w sumie z 10$ nie da się nic ugrać (zwłaszcza na NL5). Zrobiłem więc z powodzeniem test tutaj, i zobaczymy jak będzie ;). Oczywiście teraz już gram na NL2, dopóki nie osiągnę odpowiedniego bankrollu :)

4 replies
salyk

Witam,

fajnie, że zdecydowałeś się przywitać. Co by nie mówić to BRM to podstawa gry w pokera, bez tego daleko nie zajdziesz ;)
Nie napisałeś czy masz zamiar grać FR czy SH.
Jeśli FR to polecam CI filmiki rushera:
http://pl.pokerstrategy.com/video/#searchtext=rusher&key=all&contenttype=0&gametype=0&tablesize=0&languages=pl,en&levels=basic,bronze&lowerlimit=0&upperlimit=100&ob=date&od=desc&page=1&rpp=10
na pewno pomogą Ci się rozwinąć.

Jeśli chodzi o stoliki SH to filmy muckinfelli pomogą:
http://pl.pokerstrategy.com/video/#searchtext=muckinfella&key=all&contenttype=0&gametype=0&tablesize=0&languages=pl,en&levels=basic,bronze&lowerlimit=0&upperlimit=100&ob=date&od=desc&page=1&rpp=10

Tak jak sam zauważyłeś, na playmoney nie można nauczyć się dobrego pokera. To co tam się dzieje, to przechodzi ludzkie pojęcie ;)

Pozdrawiam serdecznie i wytrwałości życzę. :f_thumbsup:

Cześć!

Witaj na PokerStrategy.com, najlepszej szkole pokera na tym łez padole :)
Poznałeś już jak widzę zarządzanie kapitałem i bardzo dobrze, bo to podstawa.

Życzę powodzenia na NL2 i systematycznego przeskakiwania limitów.

Pisz dużo, graj jeszcze więcej, pozdrawiam! :)

Cześć orzech1962,

cieszę się, że po nauczce na PokerStars dotarłeś do nas i masz zamiar korzystać z naszych materiałów i zostać pokerzystą, który nie gra na wyczucie, lecz zgodnie z matematyką.