Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam :)

12 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
1,084 Wyświetlenia

Witam serdecznie!

W temacie pokera jestem całkowicie 'zielony', ale przecież każdy kiedyś zaczynał. Cierpliwie i do przodu :)

Pozdrawiam!

11 odpowiedzi

Witaj w naszej społeczności !

Napisz co będziesz grał i na jakim pokerroomie, a z pewnoscia moderatorzy podrzuca Ci kilka fajnych wskazówek i filmików dotyczacych gry :D

Będę grał BSS NL2 Full Ring na Full Tilt Poker.
Dzięki i pozdrawiam :)

Cześć Otiumus,

witam serdecznie na forum i mam nadzieje, że spędzisz z nami dużo czasu.

Dobrze to ująłeś, bowiem każdy z nas kiedyś zaczynał, a obecnie mamy już na forum pewną grupę użytkowników, którzy dzięki pokerowi zarabiają na życie.

Pewnie znalazłeś już nasze artykuły na temat gry BSS. Dobrym uzupełnieniem wiedzy w nich zawartej są filmy nagrane przez rusher88 pt. Teoria microlimits. Każdy preferuje inne sposoby nauki, więc być może nauka z filmów bardziej przypadnie Ci do gustu.
Tego samego trenera możesz spotkać na treningach w poniedzialek oraz w piątek. Trener omawia wówczas różne aspekty gry siedząc przy stole analizując zachowanie się innych graczy. Ta forma nauki jest o tyle ciekawa, że masz kontakt z trenerem, który odpowie na Twoje pytania.
No i chyba ostatni filar, na którym opiera się nauka gry w pokera. Ocena rozdań. Na naszym forum istnieje specjalny dział, do którego możesz wstawić swoje rozdania, aby ocenili je nasi sędziowie. Dzięki temu szybciej poznasz popełniane przez Ciebie błędy i będziesz mógł pracować nad ich usunięciem.

Jak tylko będziesz miał jakieś pytania, pisz śmiało

Pozdrawiam,
dohpaZ

Witam,

Wielkie dzięki za filmy instruktażowe, z pewnością się przydadzą. Nie zdawałem sobie sprawy, że poker to tak złożona gra :)

Pozdrawiam!

Może ktoś mógłby polecić nowemu użytkownikowi jakieś ciekawe filmiki z gry live microstawek ;)

jak wyżej

jak wyżej