Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] pokerzysta toony

65 Posty
17 Użytkownicy
0 Reakcje
4,136 Wyświetlenia
toony122

Idac za przykladem sporej grupy z tego forum zakladam swoj temat gdzie bede wam opisywal moja blyskotliwa karariere pokerzysty :D (przynajmniej mam nadzieje ze taka bedzie)

O mnie:
Mam 19 lat , jestem studentem uj na kierunku administracja
i to by wystarczylo :P

w pokera gram od jakiegos miesiaca z hakiem wiec wielkiego doswiadczenia jeszcze nie mam

Obecnie gram na Titanie gdzie mam 25e. w sumie od PS dostalem 41e wiec troche w plecy jestem.
Gram glownie sss i troche sng, ale to mikro stawki treningowe.

Najgorzej bylo kilka dni temu gdy moj bankroll stopnial do okolo 15e. Dzis ugralem do 30, ale ostatnia sesja byla nieciekawa, jeszcze nigdy nie dostalem tylu KK, a zarazem jeszcze nigdy tylu nie przegralem :) np: KK vs Q9, gosc ulozyl trojke dam. Poza tym troche pecha przy grze z BB np: dostaje A6, na flopie mam 6 A 8 no to gramy ! gosc pokazal A 8, potem byla identyczna sytuacja mialem J8, flop 8 J T, przeciwnik JT

zauwazylem, ze najwieksze straty to (nie liczac bad beatow i KQ, ale ch*** z nimi :P ) odbieganie od strategii, glownie granie bez pozycji slabszych kart jak AJ czy 77, jednak z tego staram sie leczyc i nawet mi to wychodzi oraz brak wiary w karty przeciwnika (bedziesz mi tu podbijal? to masz all in), z tym tez staram sie walczyc

ok, zyczcie mi szczescia :D a ja bede opisywal wszystkie postepy i jesli beda (w co nie watpie) potkniecia

ps: statystyk na razie zadnych nie bedzie bo nie mam programu ;)

64 odpowiedzi

No to powodzenia i gogogo!!! :P

Pozdrawiam

toony122

dzieki simoo

chociaz dzis bylo back back back ;)

spadlem do 17e, gralem sss, nic nie kombinowalem, ale szczescie nie dopisalo