Skip to forum
MTT player on the r...

Notifications
Clear all

[Closed] MTT player on the road to The High Stakes ?

178 Posts
35 Users
0 Reactions
11.7 K Views
pyszalek

Witam! <zaczne od glebszego wywodu, abyscie mieli pelny obraz mojej osoby>

Nazywam sie Marcin, mam 23 lata ( w czerwcu :P ), jestem z Pruszcza Gdanskiego i aktualnie zajmuje sie studiowaniem na gdanskiej AWFiS na wydziale wychowania fizycznego.
W pokera gram od niecalych 3 lat, ale od wrzesnia na wyzszym poziomie. Wtedy skupilem sie na MTT. Wczesniej to byla "walka" z microlimitami, ktorej nie wspominam z utesknieniem :). Mozna powiedziec, ze najgorsze za mna.
Zaczynalem od wplaty 14$ na betsson.com, po pol roku grania freerolli na i4poker.com i w ciagu paru dni grajac half stackiem na 10nl zrobilem okolo 100$ i dzis sie zastanawiam jak to mozliwe :) , bo gralem bez "warsztatu" w ogole. To wystarczylo, bym sie pochlanal i skupil na pokerze. Nie wiedziec czemu, ale od razu intuicyjnie wszedlem na stoliki 4,5-max i do dzis mi tak zostalo. Nigdy nie gralem na FR i nie zamierzam. Juz na betssonie grywalem w turniejach, gdzie wygralem kilkaset $, ale przegrywalem je po jakims czasie wpadajac w tilt i wchodzac na wyzsze limity.

Dlaczego zalozylem bloga?

Otoz nie po to, by sie "chwalic", choc podobno jestem zuchwaly i pewny siebie. Zalozylem, go po to, by zebrac motywacje do lepszej gry i uchronic sie od TILTU, ktory jest moim najwiekszym wrogiem. Gdyby nie on, to mialbym duzo wiecej kasy na koncie, niz teraz, bo wg. mnie i reszty moich przyjaciol, kolegow i znajomych, a przede wszystkim wg. mojej dziewczyny, ktora nienawidzi ( mocne slowo, ale ma prawo go uzywac) tej gry, talentu mi nie brakuje.