Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

TheNaturat's log

339 Posty
153 Użytkownicy
4 Reakcje
51.2 K Wyświetlenia
TheNaturat

Cześć wszystkim,
Może zdziwić was widok tego tematu jako że nie byłem nigdy typowym blogowiczem, acz postanowiłem wrócić do okazyjnego pisania czegoś w tym dziale. Wybór poddziału nie jest przypadkowy, jako że nie będzie to blog w stylu klasycznym ze zdjęciami z wojaży, analizami rozdań etc., a bardziej miejsce do luźnego pisania na temat bieżących wydarzeń, sceny pokerowej i innych przemyśleń.

Możecie go także potraktować jako coś w stylu Studni Oloriona - będę starał się tu odpowiadać na zadawane pytania, choć nie obiecuję odpowiedzi na każdy post w stylu "jak pobić nl4", dlatego że:
a) są setki różnych tematów, filmów i artykułów na ten temat - nie widzę potrzeby opracowywania tematu po raz kolejny
b) ja sam też odpowiadałem na takie pytania nie wielokrotnie - wystarczy poszukać
c) limitów na tym poziomie nie gram od lat - osoby które nagrywają tam filmy czy prowadzą treningi będą w stanie powiedzieć na ten temat więcej i precyzyjniej.
d) pojawi się w jednym z kolejnych wpisów ;)

Odpowiedz
Cytat
338 odpowiedzi
soekholdem

Yeah, od Ciebie się zaczęło wszystko w mojej "karierze" i właśnie twoje filmy pozwoliły zjeść FR. Czekam na więcej wpisów i GL!

Odpowiedz
Cytat
fidelloz

jakie limity teraz grasz?

Odpowiedz
Cytat
wukaesiak

yeah :sdrink

Jak widzisz przyszłość holdema w perspektywie kilku najbliższych lat?

Odpowiedz
Cytat
fidelloz

Napisane przez wukaesiak

:ayfkm:

Odpowiedz
Cytat
TheNaturat

Uprzedzając pytania - gdzie byłem jak mnie nie było ;)

Na brak mojej aktywności na PS w zasadzie od początku 2011 roku złożyło się kilka czynników. Najważniejsze to