Skip to forum
Jak zainwestować wy...

Notifications
Clear all

Jak zainwestować wygrane pieniądze?

25 Posts
17 Users
0 Reactions
3,689 Views
maniek160593

Witam, wczoraj osiągnąłem swój największy sukces pokerowy. Potroiłem swój bankroll i mając teraz więcej środków chcę dysponować nim jak najlepiej, aby się pomnożył, a nie stopniał w wyniku mojej nierozwagi. Gram obecnie MTT i SnG 180 osobowe, a w pokera gram od 4 miesięcy.
Jak waszym zdaniem powinienem rozdysponować ten bankroll? W co zainwestować, aby dzięki temu się rozwijać?

Bardzo proszę o rady bardziej doświadczonych graczy, będą one bezcenne.
pozdro

Reply
24 replies
boxer82

Wg mnie nie powinines nagle skakac po stawkach - grałbym jeden poziom wyżej a reszte wypłacił
Nie napisąłeś jakie stawki grasz ale mysle że raczej mikro/niskie
Na twoim miejscu skorzystałbym z treningu
Sam sie ucze grac multi SNG i korzystam z trenera
Jak chcesz to dam ci namiar

Reply
MrLichu

Co oznacza potrojenie? Dobrze by bylo jakbys podal w $ ile to jest :), jesli potrojenie jest w miare konkretne to polecam zakup Holdem Managera.
Pomoze w rozwoju :f_thumbsup:

Reply
AdisJuve

Cześć maniek160593,

Gry MTT i SnG 180 charakteryzują się bardzo dużymi swingami. Jeśli osiągnąłeś sukces i Twój bankroll wzrósł, to sugeruję Ci spokój i kontynuowanie gry oraz nauki na obecnych limitach. Nie zawsze wyniki finansowe idą w parze z umiejętnościami. Aby się o tym przekonać potrzebujesz dużej próbki.

Kiedy poczujesz, że Twój roll jest wystarczający, a Twoje umiejętności wyższe od przeciwników to wówczas możesz przejść na stawki wyżej. Pamiętaj jednak, że w grach o których mowa potrzeba naprawdę wielu BI.

Jeśli zaś chodzi o inne inwestycję to możesz sprawdzić dział Poker Tools i zaznajomić się z dostępnym oprogramowaniem wspomagającym. Ewentualnie wykupić abonament na wyższy status (więcej materiałów szkoleniowych) lub skorzystać z prywatnych coachingów. Możliwości jest od groma.

Pozdrawiam.

Reply
maniek160593