Skip to forum
Notifications
Clear all

W pogoni za Nutsami

249 Posts
28 Users
0 Reactions
8,261 Views
Paddre

Ave!

Obserwując blogi na forum, i postępy ludzi je prowadzących, chyba pora abym i ja spróbował. A więc do dzieła...

Na imię mam Marek, mam 23 lata. Na codzien studiuje informatykę stosowaną na krakowskim AGH, ze specjalizacją grafika komputerowa. Chociaż i tak nie ogarniam co się tam dzieje :) Albo nic się nie dzieje... nie wiem.

W pokera gram od około 5 lat. Początkowo to była taka zabawa od czasu do czasu, dopiero 2 lata temu zacząłem grać tak 'bardziej', zarejestrowałem się na PS, zrobiłem quiz i te wszystkie pierdoły przez które każdy początkujący musiał przejść. Zafascynowany kapitałem startowym, początkowo miałem w planach wyrobienie rake jakoś, i wypłacenie tego kapitału, każdy grosz się przyda. Jednak nie było tak prosto, dość szybko doszedłem do wniosku, że te 50$ to jest tak naprawdę nic. Jeden większy melanż i finito. Postanowiłem więc się bardziej przyłożyć.

Kapitał startowy uwolniłem grając SSS na everescie. "Wyśmiewany" przez kolegów, że SSS to nie jest poker tylko jakieś klikanie, oraz gdy większość pokerroomów wprowadziło ograniczenie 40bb+ na stolikach, system zawiódł. Musiałem pomyśleć o czymś innym. Mając kapitał około 150$ zacząłem grać turnieje SNG STT. Szło mi dość dobrze, jednak nie na tyle, żeby mieć motywację do dalszej nauki i gry. A ja mam to do siebie, że jak coś mi nie sprawia przyjemności, to tego nie robię. W ten właśnie sposób zrobiłem sobie przerwę kilka miesięcy od pokera. Po jakimś czasie naszła mnie ponownie chęć gry. Przerzuciłem kapitał na P* i zacząłem roznosić turnieje 45os, po kilkuset turniejach miałem chyba 30% ROI. Ale turnieje te mają wadę - zasiadając do turnieju trzeba mieć tą godzinkę. Ja niestety zawsze miałem z tym problem. Pomyślałem - pora na zmianę.