Skip to forum
Pokerzyści w słucha...

Notifications
Clear all

Pokerzyści w słuchawkach

19 Posts
15 Users
0 Reactions
2,137 Views
sebura

Oglądam niektóre materiały archiwalne WSOPa i niektórzy pokerzyści grają w słuchawkach. Czy oni słuchają jakiejś ulubionej muzy i czy im nie przeszkadza w koncentracji? Grał ktoś kiedyś z was z muzą na uszach? Pomaga w koncentracji?

Reply
18 replies
thomaPL

przeciez to sprawa w 100% indywidualna
sluchawki to wyciszenie / uspokojenie ulubiona muza lub wrecz przeciwnie odciecie sie i pobudzenie ostrym bitem / basem / gitara - co kto lubi.
Poza tym czesto pozwalaja sie odciac od bezsensownych romow przy stole.
Musisz sprawdzic jak u Ciebie to dziala.
Ja np jestem uzalezniony od muzyki, slucham jej od przebudzenia az po usypianie prawie non stop.

Reply

Ja również gram ze słuchawkami na uszach i np mi muza często pomaga przy tilcie pomaga się odprężyć i szybciej wrócić mi do gry. Mam również kumpla który też pogrywa i on przy każdej sesji słucha ostrego rocka i metalu i twierdzi że bardzo mu to pomaga, to kwestia indywidualna i myślę że nie wszystkim muzyka będzie pomagać.

Reply
JohnnieD

Ja nie wyobrazam sobie siedzenia przy kompie i nie sluchania muzy... W glosnikach zawsze leca lata 80, mi pasuja do sesji :D Zawsze poprawiaja humor po jakims badbeacie czy cos.

Reply
ksrpi989

wyobraz sobie ze grasz duzy turniej live i teraz niech ok 500 osob zacznie napier**lac zetonami ... nastepnie wyobraz sobie, ze jesli chcesz zajsc wysoko w turnieju to musisz wytrzymac w tym halasie kilka-kilkanascie godzin .. milo jest tak siedziec ?? jakos trzeba sie skoncentrowac, niektorzy jednak nie potrafia w takim halasie wiec m.in. dlatego zakladaja sluchawki ;]

Reply
zylka5