Siema.
Mam podobny problem.
Gram bardzo dużo od kilku lat i ciągle jestem break even.
Kiedyś wygrałem turniej za 1$ na 1300osób i wygrałem 300$, było dla mnie wtedy całkiem sporo i uwierzyłem, że się da rozmnażać dolary jak na drożdżach.
Według mnie wygląda to tak, że nie ma się co sugerować graczami, którzy obrócili 10$ w milion, bo to szansa jak w totolotku, równie dobrze możnaby założyć zawodową szkołę totolotka i co tydzień mielibyśmy nowego zawodowca, który obrócił 2zł w dużą bańkę i zachęcal innych do gry.
Zgadzam się z przedmówcami, że żeby do czegoś dojść, trzeba zapier**lać!
Przykład: Kiedyś grałem po 12 godzin dziennie, ale po 2, 3 stoliki, oglądając jednocześnie filmy, czytając arty itp.
Ale jak zobaczyłem jak gra mistrz nanonoko który i tak jest milionerem to zrozumiałem - on robi sesje po 4-6 godzin, ale napiernicza kilkanaście stołów jak cyborg.
Nie licz na niczyją pomoc tutaj bo to strona do naganiania fishy, jak chcesz isę czegoś nauczyć wykup coaching, chcąc gdzieś dojść znajdź kogoś kto tam już doszedł. Ja np. dopiero po wielu latach gry poprawiłem swój 3bet a do tej pory grałem to źle oczywiście mając się za dobrego pokerzystę.
Łatwiej zarabiać na cashu, bo MTT to zbyt duża loteria według mnie.
Jak wykupujesz inwestycję w banku ona po pół roku może pójść w górę o około 5% albo o tyle samo spaść, mimo, że to inwestycja w banku.
Słyszałem, że najlepsi gracze na FOREXIE osiągają średni zyski ok. 5%.
Więc tak do tego trzeba podejść - ciężka praca i nastawienie na zwiększanie rolla o 5% miesięcznie, a nie 5000%. Czyli jak masz 10000$ w rollu to powinieneś zakładać, że zarobisz 5% tego czyli 500$.
Ja np wpłaciłem 40euro i zrobiłem w miesiąc z tego 140 i uważam to za mega sukces, zysk ponad 150%. Ważny jest kapitał, jak we wszystkim.
Zrobić coś z niczego to cud a cuda się żadko zdarzają.
Ja nie mam czym inwestować dlatego wiem, żę droga do kasy będzie długa ale nie ma skrótów do sukcesu nie można pominąć żadnego stopnia.