Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Poker zaczyna się po czterdziestce. Najważniejszy heads up w życiu

334 Posty
125 Użytkownicy
6 Reakcje
36 K Wyświetlenia

Witam wszystkich :fdrink

Mam na imię Andrzej, mieszkam w Łodzi i jestem młodym duchem facetem w średnim wieku (43 to mam nadzieję jeszcze jest wiek średni ;))

Jestem pasjonatem pokera, głównie texas holdem, jednak od jakiegoś czasu również omaszka na mikro limitach nie jest mi obca, głównie z potrzeby utrzymania srebra, żeby nie stracić kontaktu z rzeczywistością pokerową. Mimo pasji do pokera jestem tylko graczem amatorem, nie gram w pokera „for living” , nie zmienia to jednak faktu, że swoja pasję traktuję poważnie i staram się grać jak najlepiej potrafię.

Co robię w dziale blogi ze swoim tematem?

Powiem szczerze, że sam nie wiem :D …no może nie do końca nie wiem. Chyba głównym powodem rozpoczęcia tego bloga jest wewnętrzna potrzeba wyjścia z cienia skrytości i bycia bardziej otwartym dla świata (czyżby to kwestia wieku?).

Drugim niemniej ważnym powodem była umowa z moim znajomym Jackiem, którego trochę zaraziłem naszym sportem (on rejestruje się na PS i bierze się za naukę pokera a ja zakładam bloga), którą zawarliśmy przy buteleczce.

Spoiler

Ja sam i dwa Jacki, nie miałem szans aby wywinąć się od bloga, tym bardziej, że chyba sam dojrzałem do popełnienia tego projektu.

Pomysł wszedł w życie, decyzja zapadła, blog powstał. :fdrink

Teraz tylko trzeba go kontynuować. Trochę się boję o jego przyszłość bo jestem z natury leniwy.

Głęboko wierzę, że lenistwo nie stanie na przeszkodzie mojej próbie uzewnętrzniania się. Jestem bardzo podekscytowany i zmotywowany do dalszego pisania i niech tak zostanie :D