Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Tożsamość zborka

592 Posty
187 Użytkownicy
31 Reakcje
75.9 K Wyświetlenia

Witam. Nazywam się Krzysztof (dla bliskich Zborek lub Krzysiek) - z zawodu jestem nauczycielem WF-u. Obecnie jednak przebywam na zwolnieniu chorobowym.

Forum pokerstrategy przeglądam regularnie od kilku dni. Bardzo zaimponowała mi historia trenera Bąbel 92 który w stosunkowo krótkim czasie pokonał wszystkie stawki i został trenerem. Strasznie chciałbym osiągnąć taki sukces. Polecono mi założenie bloga abym mógł śledzić swoje postępy oraz dostawać rady od innych forumowiczów.

Niestety moja historia nie rozpoczęła się zbyt szczęśliwie. Mimo iż kolega zainstalował mi oprogramowania Manager 2, szybko przegrałem 20 złotych na platformie titan poker (nie polecam nikomu tej sieci, bardzo podejrzane rozdania). Myślałem że będzie już tylko lepiej, ale myliłem się. Miałem otrzymać pieniądze od pokerstrategy na trójwymiarowej sieci PKR, ale pieniądze nie pojawiły się i postanowiłem spróbować szczęścia na stronie na której już kiedyś grałem - Poker Stars.

Wpłaciłem na Poker Stars 100 PLN i skusiło mnie by zagrać szybki turniej o wpisowym 7 dolarów. Nie uwierzycie - zająłem 1 miejsce zgarniając prawie 30 dolarów i niemalże podwajając swój początkowy kapitał. Niestety nie cieszyłem się zbyt długo. Postanowiłem spróbować sił na grach stolikowych (wpisowe 5 dolarów) i po serii pechowych rozdań mój kapitał wynosi już jedynie 21 dolarów. Przyznaję szczerze że grałem bardzo słabo - często obstawiałem na pusto zdenerwowany poprzednimi porażkami.