Skip to forum
Notifications
Clear all

ninusowo city~

471 Posts
87 Users
0 Reactions
21.1 K Views
ninusss

Witajcie.
Nadszedł czas na blog ninusa!

Parę osób z forum mnie już zna. Na imię mam Michał. Niedługo stuknie mi 21 lat. Jestem z Białegostoku, ale obecnie studiuję w Warszawie na PJWSTK (wygoogluj sobie jak jesteś ciekawy co to ?( ). Od jakiegoś czasu gram 4 living utrzymując mieszkanie, szkołę oraz własne zachcianki. Jest to mój własny wybór, bo pieniądze od rodzica mogę mieć jeżeli potrzeba, ale chce się usamodzielnić, jeżeli tylko jest to możliwe. Bloga zakładam głownie w intencji samo motywacji do działań pokerowych, ale również rozwoju samego siebie, tj nakładania celów oraz ich realizacji, rozwój umysłu, poszerzania horyzontów, organizacji samego siebie, dążenia do sukcesu, zwiększenia własnej efektywności, produktywności czy kreatywności. Prawdopodobnie praca nad samym sobą zajmie o wiele więcej miejsca w tym brudnopisie, niż jakiekolwiek pokerowe rozkminy.

Skoro dział sng, to niech będzie coś i o tym najpierw. Dużo czasu spędziłem na 45tkach (pozdrowienia dla bażantów), ale trzeba było ruszyć dalej!
Później chwila HT 6maxy, ale mimo wyjścia prawie BE i profitu z samego RB, odpuściłem. Chociaż gry są niesamowite, dosyć przyjemnie się gra, o każdej porze dnia i nocy, to jest mega dużo nauki. Sam kontakt z osobami je grającymi i nauka z nimi dużo mi dały, ale uznałem, że nie po to tyle uczyłem się sngmtt, żeby wtedy gdy zacząłem dopiero na nich porządnie (względnie) zarabiać, je odpuszczać i nie wykorzystać potencjału. Prawdopodobnie, kiedyś do nich wrócę, jak boom na nie minie i ilość regów spadnie, a inne gry przestaną sprawiać frajdę.
Także wybór padł na gry, które zawsze chciałem grac - 180man turbo. Dobry volume pozwala mi się samemu utrzymać. Mam zamiar konsekwentnie je grac, aby jak najszybciej przejść na $3+R i $8 (co wcale nie jest tak daleko).

Wykres z $2.50 od 12 lutego (dzień, w którym rzuciłem HT 6 maxy):

Spoiler