siema, jest dobry kacyk, więc pora idealna na założenia bloga. Bloga będziemy prowadzić w dwójkę z kumplem (ja online grinder, on live player).
Nutka, żeby się lepiej czytało.
Jak wielu innych byłem za dzieciaka całkiem zdolnym piłkarzykiem (kapitan Zawiszy Bydgoszcz w bardzo odległych czasach), potem przestałem się rozwijać, kontuzja + zachlałem się (to głównie :D) i kariera szybko dobiegła końca. Grałem też jakiś czas w othello, jak na małolata potrafiłem wygrać z mistrzem Polski, więc jakiś potencjał był, ale jak zwykle u mnie zabrakło motywacji do dalszych wysiłków i wyrzeczeń.
Jak coś, to jestem Nikodem, lat niestety już 22. Niestety, bo zawsze wydawało mi się, że do tego czasu uda się już coś osiągnąć w pokerze, ale jest wielki kutas
Obecnie mam jeszcze 2 tygodnie wakacji, więc dobre życie póki co, a od października ruszam z II-gim stopniem na UE w Poznaniu.
W pokera gram od około 4 lat, ale nigdy nie traktowałem tego szczególnie poważnie. Zawsze wydawało mi się, że jeszcze mam czas i odkładałem go na drugi plan. Teraz wiem, że już go aż tyle nie mam i trzeba w końcu ruszyć dupę, żeby coś osiągnąć. W pokera miałem tyle szczęścia, że nigdy nic nie wpłacałem + na początku swojej przygody wygrałem we freerollu 300$ (1k gtd na 50 osób na expekcie - ipoker), przegrałem HU, bo byłem tak podjarany tym, że mam taki hajs, że przestałem myśleć. Nie miałem wtedy zbytnio skilla, chociaż na pewno nie byłem taką fishką jak większość fieldu. Rok później miałem na koncie pokerowym 150 zł, bo wypłaciłem cały hajs
Od początku grałem głównie MTT, ale przerabiałem już HU, sng, omahę - tu był dłuższy epizod z shotowaniem PLO 50, ale jak przyszedł swing w 4 dni - 50BI to skończyłem przygodę z omahą
Obecnie gram na 888 praktycznie wszystko 0-22$ MTT + na starsach jakieś micrusy. Na 888 męczę też sporadycznie cashe - NL30, bo chcę lepiej ogarnąć post flopa. W sumie wkrótce chcę zacząć grać NL50, bo rolla mam, ale nie jestem pewien co do umiejętności