Przejdź do forum
Utrzymać się z gran...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Utrzymać się z grania w SNG i MTT

70 Posty
38 Użytkownicy
0 Reakcje
5,404 Wyświetlenia
sebura

Bloga zakładam w związku z przyłączeniem się do projektu Mega Bankroll Challenge.

W pokera gram od 2 lat (zoom, sng, mtt) co wiąże się z moim wyjazdem na stałe do UK, jednak na poważnie zająłem się nim od 2 miesięcy. Na poważnie, czyli stały reżim treningowy, codzinnie min. 1 godzina filmów z SNG lub MTT przed sesją, 1 godzina filmu z mindsetu (w trakcie sesji), używanie HM2, HRC, Note Caddy, codziennie analiza sesji i poszczególnych rąk z poprzedniego dnia w HM2 i HRC. Na naukę i sesję poświęcam ok 6 godzin dziennie z przerwą na mindsetowy basen i siłownię.

W miarę możliwości czynnie uczestniczę w treningach Uczniaka, Wombata i Avrila, zasypując ich wieloma nurtującymi mnie pytaniami.

We wrześniu awansowałem do PokerSchool Premier Skill League, gdzie nagroda za 1 miejsce w miesiącu to 5k$.

Cel krótkoterminowy : wygenerować profit miesięczny na poziomie 2x wyższym niż profit z fabryki gdzie obecnie pracuję , zwolnienie się z aktualnej pracy i rozpoczęcie profesjonalnej kariery pokerowej.

Cel długoterminowy : Supernova, osiągnięcie przyzwoitego ROI (>40%) na midstake MTT i SNG i życie na przyzwoitym poziomie.

Od kilku tygodni staram sie grac 40 turkow dziennie w 2 sesjach po 20. Z reguly odpalam wszystkie po kolei grajac w stacku, a gdy zostanie 6 ustawiam je w plytkach aby obserwowac akcje rownoczesnie na wszystkich stolach. Na starsach można mnie znaleźć pod brytyjską flagą, stąd przyrostek PL.

Aktualne wyniki z sharka (22.10.2014):

19 września wypłaciłem większość bankrolla, pozostawiając 70$ i rozpocząłem bankroll challenge.

Odpowiedz
Cytat
69 odpowiedzi
tojaczajka

Powodzonka!
Gdzie w UK mieszkasz?

Odpowiedz
Cytat
sebura

aktualnie Nottingham

Odpowiedz
Cytat
AArvanity

Jak się czujesz ze zmiana prawa ;d

Odpowiedz
Cytat
sebura