Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Fish Hunting - MBR challenge blog

18 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
401 Wyświetlenia
Czuko

Cześć wszystkim!!

Niektórzy mogą mnie już kojarzyć z forum z wcześniejszego BLOGA, bywało różnie raz w góre raz w dół. Zdarzało się sporo cashoutów, przerw, spadków motywacji...
Zakładam kolejnego bloga w ramach Mega Bankroll Challenge, żeby zmotywować się do gry i powrotu do pokera. Zakładając tamtego bloga miałem 21 lat, teraz już 25 - koniec zwyżki za młody wiek przy opłacaniu OC za samochód :D Aktualnie jestem po studiach i pracuje jako Head Hunter w branży IT i dorabiam jako akustyk, obsługa techniczna na koncertach.
Oprócz tego cały czas trenuje capoeire - od kilku ładnych lat.

Wracając do tematu MBR challenge:

Biorę udział!

Gram: cash
Gram głównie na Starsach
Początkowy bankroll: 86,94 $
Cel na początek 1000$

Zapraszam do komentowania, grania sweat'ów itd.

Odpowiedz
Cytat
17 odpowiedzi
xeperek

To co będziesz śmigał z takim BR? NL4, NL5?
powodzenia :fdrink

Odpowiedz
Cytat
Czuko

Hej jak na razie śmigam NL2 ale juz w sumie jestem bliski wejścia na NL5. zastanawiam się nad tą Strategią znalezioną gdzieś w materiałach filmowych. Doświadczenie jakieś mam - w sumie proponują ten BRM dla zooma aja w zooma się nie bawie...

Odpowiedz
Cytat
Czuko

Mały update z moich poczynań od początku BRm challenge czyli w sumie 2 dni. Jest nieźle - jeszcze jakbym przestał gamblować w spin&go i tam trwonić Bankroll to już spokojnie bym shotował sobie Nl5...

Wykresik:

Spoiler

W sumie jedna z ciekawszych rąk z jednej z ostatnich sesji od czasu do czasu można sobie pozwolić na open raise z UTG z badziewiem i na gościa z 3betem IP 7% takie coś sobie callnąć :D

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Graj rękę

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP2$1.30:///////;MP3$1.97:///////;CO$3.53:///////;BU$3.89:///////;SB$2.05:///////;BB$2.00:///////;UTG2$2.00:///////;MP1 (Hero)$2.14:///////;[/tg]