Skip to forum
Notifications
Clear all

[Closed] Sherdog

53 Posts
18 Users
0 Reactions
3,338 Views

PIERWSZY WPIS

Witam!

Jako ze ostatnio coraz czesciej zaczalem zagladac na PokerStrategy postanowilem zalozyc tu swojego bloga. Mam ostatnio maly kryzys pokerowy dlatego moze przyczyni sie on rowniez do ustabilizowania mojej gry :)

W texas holdem gram od roku. Zaczalem oczywiscie od promocji na PokerStrategy. Hehe jeszcze dzis pamietam jak drukowalem sobie artykuly o SSS :) Jednak nigdy nie gralem na stole shortstackiem. Po otrzymaniu 50$ zaczalem grac full stackiem na NL5. Udalo mi sie potroic bankroll i otrzymac kolejne 100$. Wtedy wyplacilem cala kase i zostawilem 20$ na everest poker, dzieki ktorym zbudowalem roll.