ff wat bedenkeningen die ik me maak :
opgave 6: ik had hier bet/fold aangeduid , gewoon omdat een AK op dit board niet gaat ch/raisen volgens mij? En als je die handen eruit haalt , dan is het een bet/fold line?
opgave 8: hoe kan je dit station gaan flatten? stations die betten hebben gewoon heel vaak een decent hand. En met je flat weet je totaal niet waar je staat. Want als de turn blankt (grote kans) en hij bet weer 4/5 pot , kanje hem toch niet weer gewoon gaan flatten? Want dan bet hij je op de river gewoon AI , en haalde hij keiharde value met zijn lucky J .
Volgens mij kan je beter gewoon hier je hand opgeven , leg ze weg , er komt een beter moment.
opgave 9: same as opgave 8 , na zijn minreraise line hier kanje er tochniet vanuit gaan dat je nog de beste hand hebt? tegen een tag kan het ,omdat die dit met PP ook gaat doen , maar tegen eens station leg ik dit gewoon weg. stations die gaan minreraisen op zo boards hebben volgens mij gewoon 95% van de tijd een J , en voor de overige 5% hebben ze QQ-KK
ik denk mss wat conservatief maar stations die actie geven op zulke boards hebben gewoon heel vaak echt wat ze representen