Introductie
Hey allemaal,
Ik heb mijn oude blog gesloten en wil met deze nieuwe blog een geweldig blog maken waar iedereen wat aan heeft. Gezien mijn nieuwe moderator-positie wil ik namelijk mij een stuk meer profileren in de community met o.a. constructieve posts in andere blogs. Daarbij wil ik veel van onze members helpen waar ik het nodig acht. Het zelf bijhouden van een goedgeschreven blog helpt daar ook bij :). Zorgt bij mij in ieder geval voor een hogere motivatie om te zorgen dat het niveau in andere blogs (en ook jullie pokerskills!) verhoogt.
Wat je in ieder geval kan verwachten; hand review van mijn eigen sessies, succesverhalen en updates uit real life die ik wil delen. Daarbij wil ik mij vooral focussen op het positieve. Daarom zal ik proberen geen bad beat posts te maken in mijn blog. Ik denk dat als je het negatieve uit je posts haalt, dat je sowieso een betere mindset zal krijgen.
Vanwaar de titel nieuwe start in 2011? Dit vooral omdat ik in 2011 nog meer wil spelen en beter wil worden vanaf 1 januari 2011. Mijn resultaten van 2010 liggen onder mijn verwachting en daarom wil ik zeer bewust omgaan met poker in het komende jaar en zeer professioneel ermee omgaan.
Wie ben ik?
Ik zal nog even een korte introductie geven wie ik ben vooral voor de nieuwere members onder ons. Ik ben zelf nu 26 jaar oud, heb mijn studie HBO civiele techniek in 2009 afgerond en ben sindsdien full-time pro. Verder ben ik nu 2 jaar freelancer bij Pokerstrategy en heb ik o.a. een 30-tal video's gemaakt op het platinum- en diamondniveau.
Ik poker zelf vergeleken met de meesten hier al een lange tijd. Ik begon alweer enkele jaren geleden met pokeren en heb me sindsdien opgewerkt tot een speler met veel ervaring. In het huidige milieu is het pokeren redelijk zwaar, maar het is nog steeds zeer lucratief voor mij. Op dit moment heb ik nog geen andere plannen behalve dat ik nu een iets officiëler titel heb op Pokerstrategy.nl en daarbij komen iets meer verantwoordelijkheden kijken.
Verder heb ik met RobbieV, HannesNL, Rogier en Pinowww (laatste maar voor 1 maand) 3 maanden in Phuket gewoond in een groot huis en ben ik sindsdien zeer gezond gaan leven en dat ben ik ook van plan vol te houden. Ik ga hier niet teveel op in omdat ik mijn blog daar niet over wil laten gaan. In het Phuket blog valt hier wel het een en ander over te lezen.
Doelen 2011
Ik heb al een topic gemaakt waarin mijn doelen voor 2011 staan, maar bij deze herhaal ik ze nog even:
Pokerdoelen 2011:
- 70.000 handen per maand gemiddeld
- $15.000 profit inclusief rakeback per maand gemiddeld
- Helpen met Pokerstrategy de beste community van Nederland te maken
- Mijn spel blijven verbeteren en aan de top blijven van de voedselketen op mijn limieten
- Hopen dat de proefprocedure voor poker goed gaat als hij komt in 2011
- Verder gaan met PLO leren
- Misschien een redelijk toernooi shippen (WCOOP/ECOOP o.i.d.)
Overige doelen 2011
- 3-kamer-appartement kopen in Amsterdam
- Zeer gezond blijven leven
- Mij verdiepen in hoe het bovenstaande nog beter kan
- Mij verdiepen in hoe ik van mijn geld meer geld kan maken zonder er veel voor hoeven te doen (i.e. zorgen dat ik nooit meer hoef te werken).
- Eventueel wat vrijwilligerswerk gaan doen, staat goed op CV en geeft voldoening
- Zoveel mogelijk community- en diamond-events bijwonen!
- Overige doelen gaan zich nog wel vormen :).
Overige woorden
Hier hou ik het even bij. Ik denk dat ik misschien wel een soort van persoonlijke artikelen-sectie ga maken met veel onbesproken zaken zoals mijn eerdere topic over agressief bankroll management. In ieder geval zal ik daarbij proberen veel eye-openers te geven.
Graag zou ik ook horen wat jullie verder nog in mijn blog willen zien en dan zal ik zien of ik daar wat mee kan.