Ga naar het forum
Quiz - Playing the ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Quiz - Playing the callingstation deel 2

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
528 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Net als de vorige keer speel je tegen loose-passive tegenstanders. Deze keer zit je echter uit positie. Dit kan ertoe leiden dat je minder gemakkelijk de meeste profitabele plays kiest. Je zult dus heel goed moeten nadenken voordat je de juiste keuze maakt.

Spelen tegen callingstations is niet altijd zo eenvoudig als het lijkt. Je loopt het risico je hand te overspelen, of juist een hoop value te laten liggen.

Denk goed na, let op je tegenstanders en kies je spots.

Test nu jouw pokerkennis in de quiz van de week

Veel plezier met de nieuwe quiz

5 reacties
Wryzeth

31/35.

Één punt minder door niet de SB te completen met 4:c5:c tegen een CO-openlimp, maar te folden. Lolwat?

En drie punten gemist door 3-bet/fold te spelen met JJ tegen een 40/10 speler. Lijkt me wel een speler die heel wijd called waardoor je voor value kan 3-betten. Als hij 4-bet ben je echter beat en moet je folden.

Copymeistrr

30/35.

Ga vaak folden ofwel broke met JJ tegen UTG :facepalm:

34/35, niet slecht voor een sng speler.

jessie35555

31/35 Ik had bij vraag 7 gefold, maar ben het er wel mee eens dat je hier kunt raisen met A9o.

Vraag 8 met de JJ had ik ook fout en ben het er niet helemaal mee eens. Je hebt hier geen 4-bet stats natuurlijk, maar als iemand een PFR van 10 heeft lig je daar met JJ op voor. Als hij dan callt kun je nog steeds heel goed voorliggen en op de flop herevalueren.
Maar alsls hij een 4-bet van 0 heeft dan fold ik mijn JJ toch echt wel als hij 4-bet. Vooral omdat hij normaal gesproken weinig agressie toont.

1d4BestByTest

28/35.

Ik dacht dat je die A9gecalled, aangezien ik denk dat je tegen dergelijke speler die zeker +EV kunt spelen.

KK had ik gewoon gepushed, omdat je niet graag 3way in 4-bet pot komt en QQ/KA wordt hier toch niet meer door villian gefolld denk ik