Ga naar het forum
SH coaching van De ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SH coaching van De Kuip?

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
467 Weergaven

Vorige week heb ik een coaching gevolgd voor SH NL met De Kuip als coach. Nou was afgelopen donderdag geen coaching en volgende week zie ik hem er ook niet op staan.

Wat is hier de reden van want ik vind het jammer het niet was en nu weer niet gaat gebeuren, de laatste keer had hij ook niet gezegd dat er geen coaching zou zijn.

Bedankt :-)

King

6 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey KingOrange,

Excuses voor het late antwoord.
Wegens persoonlijke redenen heeft DeKuip besloten om na lange tijd van activiteit zijn coachings voor PokerStrategy.com voor dit moment neer te leggen. Zijn wekelijkse coaching zal dus vervallen.

We zullen er echter voor zorgen dat deze coaching vervangen gaat worden door een nieuwe SH-coaching.

janmatheij

vind ook dat er heel weinig coachings zijn voor sh
:(

Ik vind dat Dustje die coaching wel kan overnemen.

DeKuip

Hey King,

Had je thread helemaal over het hoofd gezien, sorry daarvoor :(

Heb inderdaad besloten mijn coachings voor een onbepaalde tijd stop te zetten. Voor de trouwe bezoekers als jij vind ik dat vervelend, maar op dit moment is dit voor mij het beste om te doen.

Hoop zelf ook dat ik snel weer terug ben en weer met veel plezier coachings kan geven.

Groeten,
Stefan

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor je antwoord en succes :-)

En zoals hierboven beschreven: er zijn wel erg weinig SH-coachings, de volgende is pas op gold en daarboven zit helemaal niks (tenzij je russisch kan).

Oorspronkelijk gepost door KingOrange
Bedankt voor je antwoord en succes :)

En zoals hierboven beschreven: er zijn wel erg weinig SH-coachings, de volgende is pas op gold en daarboven zit helemaal niks (tenzij je russisch kan).

We zijn op zoek naar een vervanging. Hopelijk vinden we die snel. :)