Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Weekly Quiz - SNG - Tricky Spots, Deel 1

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
613 Weergaven
Orodin

De komende tijd presenteren we een nieuwe, vierdelige quizserie, genaamd 'Tricky Spots'. Zoals de titel al doet vermoeden, worden in de quiz lastige spots behandeld die je in een Sit 'n' Go tegen kunt komen. De quiz van deze week richt zich speciaal op het inschatten van handranges en foldequity.

Veel plezier en succes met de quiz!

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
TheErwin

Ah interessant, ga het nu niet snel invullen, maar morgen er eens goed voor zitten :D

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr

Meh.

Je hebt 15 van 19 mogelijke punten gescoord. Dit komt overeen met 79 % !

Spoiler

Regular altijd callen met 8bb? :(
Dus je hebt 23o en je moet callen? Versta dit niet.
Dat je A7o callt, is wel std

KK speel ik fout.
En de TT shove ik gewoon. :)

Beantwoorden
Citeren

Fout

Je hebt helaas niet de benodigde status om toegang te krijgen tot deze pagina. Meer informatie over de volgende status en hoe ons beloningssysteem werkt, vind je hier.

:(

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Ook 15/19, redelijk tevreden mee.

Spoiler

De KK hand had ik fout, wat ik achteraf bij het nakijken weer heel raar vond en twijfelde of ik geen misclick had gemaakt.
En bij de K8s hand had ik de argumenten voor een fold precies goed, maar om de een of andere red kan ik dan toch niet folden ..
Rest van de vragen dus allemaal goed, met bijna overal de juiste argumenten. :)

Beantwoorden
Citeren

Had alleen de K8s vraag fout, dus 17/19

Mja, k lees nu pas dat het een stt betreft en die heeft een vrij zware bubble en dan is het wel easy fold idd, dus als ik beter gelezen had was ik wel foutloos geweest ;)

Beantwoorden
Citeren

.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Mja, k lees nu pas dat het een stt betreft en die heeft een vrij zware bubble en dan is het wel easy fold idd, dus als ik beter gelezen had was ik wel foutloos geweest ;)

Waar staat dat dan? :P

Beantwoorden
Citeren

Nou er staat dat het op de bubble is en je bent 4handed, dus top 3 wordt betaald -> 9mans toernooi. Oja en uit ervaring ken ik de 6.5 turbo sng's op ftp aangezien ik die zelf gegrind heb.

Beantwoorden
Citeren