Tadaaah hier is dan eindelijk mijn blog. De voornaamste reden dat ik deze blog aanmaak is omdat BaggerSmurf mij hiertoe vriendelijk heeft verzocht, zodat ik hem niet elke keer lastig hoef te vallen via de sms/mail als het weer eens tegen zit :D.
Mijn andere reden voor deze blog is dat ik hiermee een nieuwe start wil maken. Ten eerste omdat ik vooral op Full Tilt speelde en zoals de meeste wel zullen weten is het op dit ogenblik vrij lastig om daar nog te spelen. Ook wil ik me zelf voor het eerst een aantal doelen stellen en me daar zo goed mogelijk aan proberen te houden.
Dan een kort stukje over wie ik ben. Uit mijn naam hier op Pokerstrategy is met weinig moeite af te leiden dat ik in het dagelijks leven luister naar de naam Erwin. Op dit moment geniet ik van mijn vakantie en voer ik dus niet zo heel veel uit. Als het geen vakantie is ben ik student en voer ik dus ook niet zo heel veel uit. Ik studeer werktuigbouwkunde aan de Technische Universiteit Eindhoven en heb net me derde jaar achter me rug. In principe zou ik me Bachelor dus al binnen moeten hebben, maar helaas is dit nog niet helemaal het geval en mis ik nog een aantal studiepunten. Ik ben niet echt het doorsnee type student, zo drink ik geen koffie, lust ik geen bier en woon ik nog gezellig thuis bij me ouders en broer in Roosendaal.
Dan komt er nu een heel blablabla-verhaal over mijn geweldige pokercarrière tot nu toe. Ik waarschuw alvast dat als je al enigszins vermoeid bent, je dit stuk beter kunt skippen en door kunt scrollen naar mijn doelen. Voor de moedige onder U, kunt u de spoiler openen.
Spoiler