Ga naar het forum
Weekly Quiz - FL - ...

Meldingen
Alles wissen

Weekly Quiz - FL - Opa's FL Kist (3)

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,663 Weergaven
Orodin

Deze week de derde quiz uit de quizserie "Opa's FL Kist", speciaal voor onze Fixed Limit-spelers. Opabumbi (coach en handbeoordelaar) heeft deze vierdelige serie ontwikkeld, waarin diverse aspecten van het FL-spel aan bod komen.

In dit derde deel van de quizserie komen spots aan bod waarin jij als agressor wordt geconfronteerd met een raise op de turn.

Deze quiz is beschikbaar voor alle leden met de status Silver en hoger.

Veel plezier en succes met de quiz!

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
pcbeem

14 puntjes oftewel 3 fout:

vraag 4: heb ik fold gezegd maar moest blijkbaar callen, vind dit wat vreemd zeker omdat villian nogal tight lijkt maar goed.

vraag 6: blijkbaar toch net niet callen =) en nu ik nogmaals naar stats kijk idd beter hij lijkt post flop niet al te loose dus je kunt hem bijna altijd op de A zetten.

vraag 10: nu ik wat beter naar stats en bord kijk is 3-bet misschien niet het beste.

Kortom conclusie moet wat meer naar stats kijken zowel bij quiz als tijdens het spelen, toch weer iets geleerd _cool:.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Mooi. 20/20. :)

@4: Hij is LAG en kan hier met vrij veel draws semibluffraisen (zie ook hogere WTS).

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
Mooi. 20/20. :)

@4: Hij is LAG en kan hier met vrij veel draws semibluffraisen (zie ook hogere WTS).

Blackmember :baby:

Sicko!!

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
14 puntjes oftewel 3 fout:

vraag 4: heb ik fold gezegd maar moest blijkbaar callen, vind dit wat vreemd zeker omdat villian nogal tight lijkt maar goed.

vraag 6: blijkbaar toch net niet callen =) en nu ik nogmaals naar stats kijk idd beter hij lijkt post flop niet al te loose dus je kunt hem bijna altijd op de A zetten.

vraag 10: nu ik wat beter naar stats en bord kijk is 3-bet misschien niet het beste.

Kortom conclusie moet wat meer naar stats kijken zowel bij quiz als tijdens het spelen, toch weer iets geleerd _cool:.

lol, precies dezelfde fouten gemaakt :P

wel opmerking bij vraag 9.
hoewel het een duidelijke 3bet is vind ik de hand range die jullie toekennen best vreemd op sommige punten.
zo wordt K9o wel toegekend aan zijn range op de turn, maar AKo niet. (AKs weer wel?).
De toegekende range ziet er gewoon een beetje vreemd uit.

Beantwoorden
Citeren
Eurnt

Je hebt 20 van 20 mogelijke punten gescoord. Dit komt overeen met 100 % !

:f_love:

Beantwoorden
Citeren