Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

meeste fish

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
1,426 Bekeken

hoi

waar spelen jullie fixed limet en welke limet ?
en op welke site zit volgens jullie de meeste vis ?

groetjes

Beantwoorden
Citeren
4 replies
Moderator
pcbeem

Hey Ray,

Ikzelf speel veelal op Stars vanuit het verleden omdat daar gewoon simpelweg de meeste FR traffic was :]. Uiteraard is dit op dit moment de grootste room, wat echter niet perse de meeste fish betekent. PartyPoker is bijvoorbeeld een stuk fishier. Maar ik denk dat op iedere room wel fish te vinden is. Bij je keuze voor room lijkt me vooral ook welke variant je wilt spelen (FR / SH) en hoeveel tafels je tegelijk wilt spelen.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Hey Ray,

Als je FR speelt kan je dit op Partypoker alleen op 2/4ct stakes doen. Daarboven zijn er geen FR tafels te vinden (soms 1of 2 maar eigenlijk nooit meer)
FR heeft sowieso op de meeste sites weinig traffic.

Beantwoorden
Citeren
Eurnt

Hallo,

Zoals hierboven al vermeld zijn er eigenlijk alleen op Pokerstars fullring tafels te vinden voor FL op meerdere limiten. Voor Shorthanded heb je ook Ipoker en Party voor zover ik weet, daar runnen dan een aantal (meestal 3 tot 6) tafels tot $2/$4. Om te beginnen zou ik je wel aanraden om FR te spelen trouwens.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Weinig aan de post van Eurnt toe te voegen.

Maar eh ga je ook blogje bijhouden, die zijn er niet veel van FL spelers en ik lees graag wat "lotgenoten" meemaken!!

Beantwoorden
Citeren