Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 1: Shevtshenko vs. Aleksi1994

8 Posts
6 Users
0 Reactions
424 Views

Shevtshenko ja Aleksi1994, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen ensimmäisellä kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 8.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Ensimmäinen kierros pelataan paras kolmesta -systeemillä, eli jatkoon selviää kahdella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 8.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
7 replies
Shevtshenko

Hellou,

ipokeri ois helpoin vaihtoehto. Oon erittäin kiireinen ens viikolla, joten mielellään hoidetaan jo esim. huomenna lauantaina alta pois. Sunnuntaille mulla on pari valmennusta ja pitäis ehtiä oikeitaki pelejä pelailla, mutta silloinki johonki väliin saanee yhen sittarin mahtuun :)

Reply
Tupeeh

Originally posted by Shevtshenko
Hellou,

ipokeri ois helpoin vaihtoehto. Oon erittäin kiireinen ens viikolla, joten mielellään hoidetaan jo esim. huomenna lauantaina alta pois. Sunnuntaille mulla on pari valmennusta ja pitäis ehtiä oikeitaki pelejä pelailla, mutta silloinki johonki väliin saanee yhen sittarin mahtuun :)

Toi sun blogin linkki ei muute toimi :f_frown:

Reply
squat666

toimii se kun klikkaa rohkeasti eteenpäin: A real poker related blog post?!

Reply
Shevtshenko

Originally posted by Tupeeh

Originally posted by Shevtshenko
Hellou,

Toi sun blogin linkki ei muute toimi :f_frown:

Kiitti ku huomautit! Joskus taannoin kun tuon oon linkannu, oli käytössä vielä maksimimerkkimäärä allekirjoitukselle senpä vuoksi oli pakko lyhentää linkit. Nyt pitäisi toimia.

Reply
Iipero

Pitää hypätä reilille, jos Aleksi ilmestyy tänne sopimaan matsia ja aikataulut osuu kohilleen.

Toisaalta, samahan se olisi teidän melkein vaikka heittää kolikkoa siitä kumpi menee jatkoon, koska jokatapauksessa jatkoon menijän pyristely katkeaa heti toiselle kierrokselle _cool:

Reply
Shevtshenko

Alkaa vahvasti haiskahtaan läpijuoksulta.

Reply
HuhtalaJ

Shevtshenko ainoana aktiivisena osapuolena toiselle kierrokselle.

Reply