Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 1: NemoKala vs. Veini

15 Posts
5 Users
0 Reactions
496 Views

NemoKala ja Veini, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen ensimmäisellä kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 8.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Ensimmäinen kierros pelataan paras kolmesta -systeemillä, eli jatkoon selviää kahdella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 8.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
14 replies
NemoKala

Moro Veini,

valitettavasti arpa ei nyt sua suosinut ja sait ennakkosuosikin heti vastaan. NL huppi on mulle tuttu juttu.

Starsilla voitaisiin rykästä?
Sunnuntai 1.12 illalla?
Nemo Kala nikki starsilla.
Bini vois olla 1,50-7?

Reply

oho ompas kovia sanoja ;) en usko ennen ku merkit on sulla! Eiköhän toi sunnuntai passaa. Huudellaan tänne sitte tarkemmi alkuillasta?

Mun nickki on findream. Pistetäänkö peliksi jotain tuopin hintasta niin saan halvan baarireissun lauantaina?

Reply
NemoKala

Enhän mä näe lukea sun viestiä kun toi sun dimangi niin häikii! No en mä anna sen hämätä.

Eli siellä on tyrkyllä 3,50 ja 7 pelejä euroissa ja dollareissa. Kumpainenkin käy. Ja pelihän ilmeisesti oli Omaha?

Huudellaan vielä sunnuntaina tarkempaa aikaa. gl.

Reply

Käviskö sulle noi 3,5e holdem sittarit? Omahaa en osaa ollenkaan, mut holdemissa lupaan et saat kovan vastuksen

Reply
NemoKala

Originally posted by Veini
Käviskö sulle noi 3,5e holdem sittarit? Omahaa en osaa ollenkaan, mut holdemissa lupaan et saat kovan vastuksen

Hyvin käy 3,5e holdemit. Mulla on vyöllä holdem huppi sittareita nolla. Tiukka vääntö siis luvassa.

Reply
NemoKala

Minkäslaista kellonaikaa olet ajatellut? Mulle sopii usea aika mutta toiveena heitän että klo 21.15.

Reply

noniin sovitaan sitten 21:15 starssin 3,5e normaalinopeuksiset turnaukset? jos vaikka huudellaan tähän just ennen ku regataan sittariin? Tiukka vääntö luvassa :)

Reply
HuhtalaJ

Damn, en ehdi reilille tuohon aikaan :f_cry:

Ottakaa jompikumpi videolle?

Reply
NemoKala

Originally posted by Veini
noniin sovitaan sitten 21:15 starssin 3,5e normaalinopeuksiset turnaukset? jos vaikka huudellaan tähän just ennen ku regataan sittariin? Tiukka vääntö luvassa :)

Jep, normi 3,5€ käy. Toivottavasti päästään suoriltaan samaan pöytään ettei tarvii jotain random vihua vastaan pelailla. Onko sulla skype? Jos on niin lisäile omahafish.

Ja vääntö on taatusti tiukka. :P

Originally posted by HuhtalaJ
Damn, en ehdi reilille tuohon aikaan :f_cry:

Ottakaa jompikumpi videolle?

Veinihän voisi nää napata? Mulla ei ole osaamista ja camtasian trialit on jo käytetty. Kovinkaan isoa filuakaan kahdesta ottelusta ei tule kun vien ne melko pikaseen. _evil:

Reply

jep voin ottaa videolle :P tuo 21:15 sopii hyvin mut nyt pitää kiirehtiä hetkeksi pihalle ---->

Reply
NemoKala

Otetaanko me kaksi turneeta samoin tein ja sitten erikseen kolmas jos on tarvetta sille?

Reply
NemoKala

Tiukka oli vääntö!

Vaikka henkselit aluksi paukkui minulla niin odotettavissahan se oli että Veini tämän erän vie.

Veini 2 - NemoKala 1

Starssi ei suostunut kahden ensimmäisen turnauksen lobbyn tietoja lataamaan joten yksi kuvankaappaus ja se tuosta ratkaisevasta turnauksesta.

Onnea Veinille ja gl jatkoon!

Reply
NutzAreOk

Onnittelut Veinille ekan rundin voitosta. Ja sai se Nemokin vähän sentään laitettua hanttiin. :f_cool:

Veinin seuraava vastus onkin sitten MarkusYl.

Reply

Kiitos kovasta vastuksesta Nemo! Pelejä en saanu videolle kun unohdin painaa "reg" näppäintä ennen ku matsit alko

Reply