Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 1: Tupeeh vs. pucilpet

9 Posts
5 Users
0 Reactions
260 Views

Tupeeh ja pucilpet, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen ensimmäisellä kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 8.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Ensimmäinen kierros pelataan paras kolmesta -systeemillä, eli jatkoon selviää kahdella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 8.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte [täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
8 replies

Mulle käy muualla paitsi starsilla. Ehdotuksia ajasta otetaan vastaan, pystyn järjestämään melko joustavasti omat aikatauluni.

Reply

Sovittiin, että pelataan tänään Partylla tossa kuuden jälkeen Suomen aikaa.

mun nick pucilpet77
tupen karhuansa

Reply
NutzAreOk

Kaikki ottelut on pelattava verkoissa, joissa PokerStrategy.comilla on yhteistyösivustoja - löydät ne täältä

Reply

OK, OK... Pelataan just nyt Pokerstarsilla :)

Mun nick PetersKK
Tupen nick Tupeh

Reply
Tupeeh

Näihän siinä kävi

4-3 pucilpetti voitti!

Editoin kuvaan vahingossa jääneen kilpailijan mainoksen pois -HuhtalaJ

Reply

:) Olin jo luovuttaa, kun Tupe meni 3-1 johtoon mutta sieltä mä vaan vielä nousin...

Reply
HuhtalaJ

Onnea pucilpetille, seuraavalla kierroksella tuleekin sitten vastaan Hegetsu.

Seuraavilla kierroksilla sitten ilmoitukset otteluiden aloittamisesta aiemmin, jotta innokkaat reilaajat pääsisivät mukaan. Toki se voi noissa kotipelikerhoissa olla muutenkin vaikeaa, mutta kuitenkin ;)

Reply

Jep jep, toi oli aika ex tempore, kun tupe laittoi viestiä että käykö nyt. :) Mutta eiköhän ensi kerralla saada vähän enemmän varoitusaikaa.

Reply