Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 1: hermannid vs. Hnngh

15 Posts
5 Users
0 Reactions
407 Views

hermannid ja Hnngh, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen ensimmäisellä kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 8.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Ensimmäinen kierros pelataan paras kolmesta -systeemillä, eli jatkoon selviää kahdella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 8.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
14 replies

Kävisikö loppuviikosta Starsilla?

Reply
Hnngh

Jaa niin. Tää meinasi unohtua.

Stars soppii ja ajalla ei muuten niin väliä, mut lauantai ei luultavasti käy. Formaatiksi käy mun puolesta mikä vaan reg speedistä hyperiin ja sisäänostoksi mieluiten pienin mahdollinen.

Ipokerilla tietty ois helpompi istua normaaliin pöytään toisiamme vastaan, kun starsilla pitää luultavasti tehdä "kotipeli" normaalien pöytien täyttyessä niin nopeesti ja rakekin taitaa olla 5% sijaan 10%.

Reply
HuhtalaJ

Starsilla europöytiin on helppo mennä yhdessä, varsinkin jonkun Skypen kaltaisen pikaviestimen kanssa. Mutta on kyllä ilmankin.

Reply
Hnngh

Kiitti, tuo oli hyvä vinkki, eikä käynyt itellä mielessä.

€1,50 panostaso vaikka ja turbo tai reg speed?

Reply

Joo ne puolentoista passaa hyvin.

Perjantai tai sunnuntai passais mulle melkei mihi aikaa vaan kuhan ei ihan aamusta/yöstä :P

Reply
Hnngh

Käykö vaikka seitsemältä perjantaina? Tai ehdota jotain muuta aikaa, mulle pitäis sopia kumminkin mikä vaan.

Reply

Muistin tuossa, että isä täyttää perjantaina pyöreitä. Toivon mukaan olen illaksi takaisin joten otetaan vain alustavasti seiskalta nuo matsit.

Reply
Hnngh

Tarvitaanko me jotain skypeä, vai yritetäänkö selvitä ilman?

Mun Starsin nick: TimoTeeAA.
Voin vaikka regata ekana, kun saan varmistuksen, että kumpikin on asemissa.

edit: ei tuo pm:n lähettäminen taidakaan onnistua.

Reply

Voidaan me ollaa skypellä yhteyksissä, jos ei ole parempaakaan yhteydenpito mahdollisuutta tarjolla.

Mun starsin nick on keppana94 ja sama taitaa olla skypessäkin

Reply
Hnngh

Oon lähettänyt tuolle nimimerkille skype-pyynnön ja oon myös Starsilla valmiina. Päivittelen tätä sivua myös ja reggaan turneeseen, kun saan luvan. Ei kyl haittaa, jos joudun pelailemaan jotain randomia vastaan.

Reply

Sori kun vähän venähti availen softia tässä ja skypen jos olet vielä valmiina.

Reply
Hnngh

Hermannid vei 2-1, GG!

Vihu painoi päälle ja ite menin melkein heti alusta maksuautomaattimoodiin. Viimeinen peli ratkesi mun kikkailuun nauloilla. En ollut muistaakseni vielä ehtinyt 3bettailla, niin ei sitä nauloillakaan voinut aloittaa. Flättäsin ja floppasin mielestäni ihan kivasti monotoniseen boardiin värinvedon, hermannidillapa oli vaan valmis väri ja värisuoran gutari. Loput merkit saatiin vasta sisälle riverillä, kun mulla oli käytännössä vain bluff catcher. :f_biggrin:

Reply
mrmarr1975

hi my name john im new here

Reply
HuhtalaJ

Onnittelut hermanni! Päivitän ottelupuun huomenna.

mrmarr1975, welcome to the Finnish Corner of our forum! Nice to have you on board at PokerStrategy.com. If you would prefer to talk in English rather than Finnish, then I'd suggest you to also post here:

Introduce yourself!

Reply