Skip to forum
Notifications
Clear all

Huppimestari - Kuka voittaa?

4 Posts
4 Users
0 Reactions
265 Views

Spekuloinnit turnauksen lopputulemasta tähän ketjuun.

Lisäillään kysely siinä vaiheessa, kun kisaajia on hieman vähemmän jäljellä.

Reply
3 replies
HuhtalaJ

Minä!

No ei vaa, ei se ihan saletti vielä ole. Mukana on paljon kovia pelaajia ja monta myös paljon huppia pelannutta harjaa. Toisaalta ensimmäisellä kierroksella voi vielä tapahtua mitä vain paras kolmesta -systeemin ansiosta, mutta etenkin finaalissa pelataan jo niin monta matsia, että mahdolliset tasoerot alkavat näkyä jo vähän enemmän.

Esimerkiski tuolla vasemman yläkulman alkulohkossa on HitThe1Out, Shevtshenko, Hnngh ja MYLVY samoissa karkeloissa, ja toisaalta oikeassa alakulmassa masa, Paklu ja IPoker4k1I. Siellä on kovia ja mielenkiintoisia matseja tiedossa, vaikka tottahan toki muitakin kiinnostavia pareja muodostuu. Niin ja tietty kahdesta muustakin lohkosta löytyy pelureita, mutta ainakin AngleZero vasemmalla alhaalla tuntuisi olevan aika selkeästi lohkonsa ennakkosuosikki.

Reply

Nyt kun olen selättänyt ensimmäisen kierroksen vastukseni, en näe oikeastaan enää mitään esteitä voitolleni... :f_cool:

Reply
0O00O0

Pucilpet ja Huhtala ovat väärässä, sillä minä voitan. Vai olisko tähän pitäny ilmoittaututa tai jotain...

Reply