Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 3: Wlore vs. Veini

7 Posts
3 Users
0 Reactions
290 Views
HuhtalaJ

Wlore ja Veini, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen kolmannella kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 22.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Kolmas kierros pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 22.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
6 replies

Voit veini vaikka lisäillä mut skypessä warl0re

Mulla ei ole tällä hetkellä rollia pelata kuin pokerstars.eu saitilla ja haluan pelata lähempänä BMR:ää, niin 1,5€ pelit olisi se mitä ehdotan.

Tossa tokalla kierroksella pelattiin euro-pelejä, kun niihin pystyttiin helposti rekkaamaan molemmat. Pelattiin yhtä matsia samaan aikaan, mutta mulle on käytännössä sama vaikka pelataan 3 samaan aikaan ja sit otetaan 1 kerrallaan lisää, jos näyttää että kolmella ei päästä ratkaisuun.

Peliaika olis iltasella. varmimmin klo 21 jälkeen, mut sovitaan sitten tarkemmin vaikka skypessä.

Reply

Moro Wlore! Joo mulle passaa stars 1,5e sittarit hyvin! Lisäsin sut Skypessä. pelattasko jo huomenna? voin oikeestaan mihin aikaan vaan.

Reply

Tänään tiistaina, on tossa iltasella juoksukoulua klo 18-20. Olen kotona varmaan siinä 20:30 aikoihin. Pusut ja pesut siihen ensin, niin hieman klo 21 jälkeen vois olla jo koneella iskussa.

Et jos sulle hieman kelluva aika sopii niin voidaan pelata tänäänkin. :)

Reply

Joo tänään passaa oikein hyvin :) Käyn vielä nopeasti kaupassa, jos sen jälkeen pistettäs starssin 1,5e turbosittarit tulille? :)

Reply

Veini vei, aika odotetuskin ja Wlore sai vain itkupotkuraivareita mennessä

3-0 siis Veinille. GG hyvät pelit oli.

EDIT: sori poof. nyt ei ollu mun päivä. :)

Reply
HuhtalaJ

Onnittelut Veinille! Seuraavalla kierroksella pelataankin jo puolivälieriä ja ajankohta on joulun pyhien jälkeen.

Reply