Skip to forum
Notifications
Clear all

Puolivälierä: Veini vs. thosee

22 Posts
3 Users
0 Reactions
730 Views
HuhtalaJ

Veini ja thosee, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen puolivälierissä. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

"Virallinen" puolivälieräviikko on 6.-12.1., mutta mikäli tahdotte, niin voitte pelata ottelunne jo aiemmin. Teillä on siis tästä päivästä sunnuntaihin 12.1. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Puolivälierät pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 12.1. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
21 replies

Moro millo pelataan? Mulle käy stars ja ipoker kaikki binit alle 20d :)

Reply

pelataan ens viikon ma, stars.eu pienimmät europelit. mulle kävis joskus illalla vaikka 19:00? jos maanantai ei sovi ni sitten menee vkl..

Reply

joo noi binit kuulostaa hyvältä ja tänään sopii :) lisää skypeen vxxxi.rikkixxx eli mun etunimi.sukunimi. Sukunimi loppuu samalla lailla kun vaikka Mäkinen

Reply

ei oo skypee :/ mut pöytiin ku starssin kello on tasan, nicki on those_112, 1,5e hu pelit. toivottavasti tulee tiukat gamet

Reply

pöydissä jo

Reply

Anteeksi thosee en muistanu käydä eilen täällä foorumeilla ja unohdin sit kokonaan. Pelkän tarkan ajan kans voi tulla hankaluuksia päästä samaan pöytään kun starssin 1,5e pelit täyttyy todella nopeasti. Pelataanko me siis normaalinopeuksisia vai turboja?

Minä päivänä sulle sopis pelata tää matsi? Pystytkö ehdottamaan jotain sulle mieluisaa ajankohtaa?

Reply

oon saikulla ni nyt käy mikä päivä vaan kyl europeleihin pääsee ainakin ne ei täyty niin nopeesti.. miten olis tänään illal vaik 18:00? ja joo norminopeus on mun mielestä parempi koska sillon taidon merkitys korostuu :f_cool:

Reply

meenee sit vkl, mulle käy mikä aika vaan saat päättää ite ni ehkä muistat toivottavasti saadaan pelit pystyyn

Reply

Moro sopiiko sulle joku aika lauantaina? Ehota paria aikaa niin järkkään menot sillee et saadaan tää hoidettua :)

Reply

12:00 15:00 18:00? mulle käy kyl millo vaa

Reply

Sovitaanko alustavasti vaikka tuo 18? Stars 1,5e normipelit?

Reply

joo

Reply

kohta pelit tulille! jännittääkö? ;)

Reply

kyllähän se aina vähän kutittelee mut ei pahemmin

Reply

tehäänkö niin et päivystät tota lobbya ja mä reggaan sisään kohta nick: findream joinaat sit äkkiä?

Reply

veini vei 3-2, oli ihan hauskaa vaik pari kertaa lähinki kalastelemaan aika hirveellä tavalla

Reply

Todella tiukka matsi those väänsi 2-0 tilanteesta pelin vielä 2-2 ja päästiin jännittämään viimeseen peliin :]

Vaikka pelattiin vaan 1,5e pelejä niin jokainen voitettu chippi tuntu paremmalta kun jonkun 3figs huppisittarin chippi ois tuntunu huhuh kylläpä sai jännittää...

Those ilmotakko tuloksen tänne nii porukka uskoo? :)

Reply

ilmotin jo ennen sua :)

Reply

joo kiitti :) oli kyl kova matsi. Ois voinu kääntyy kumpaan suuntaan tahansa :)

Reply