Skip to forum
Notifications
Clear all

Välierä: pucilpet vs. Shevtshenko/hermannid

11 Posts
4 Users
0 Reactions
310 Views
HuhtalaJ

pucilpet ja Shevtshenko/hermmanid-voittaja, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen välierissä. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu välieräottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Otteluparin toinen osapuoli selviää vasta viikonloppuna pelattavan Shevthsenko vs. hermannid -ottelun jälkeen, ja tämä välieräkamppailu on tarkoitus pelata mahdollisimman pian sen perään.

Teillä on siis sunnuntaihin 19.1. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa, yrittäkään saada jotain yksityiskohtia sovittua jo kolmestaan, jotta tämä menisi mahdollisimman jouhevasti. Välierät pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 19.1. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
10 replies

Jonkun olis paras muistuttaa minnuu sit viikonloppuna, tuskin mä muuten muistan. :f_confused:

Reply
NutzAreOk

Originally posted by pucilpet
Jonkun olis paras muistuttaa minnuu sit viikonloppuna, tuskin mä muuten muistan. :f_confused:

Yritetään muistaa. :)

Reply

Huomiselle tai sunnuntaille tää menee mun osalta pakostakin eli törmäillään silloin...

Reply
Shevtshenko

Esim. alkuillasta suomen aikaa sopii mainiosti meikäläiselle. Tällä hetkellä aikavyöhyke on +5h suomeen, joten kovin aikaisten aamuyöllä en oo hereillä normaalisti. Tai vaikka oonki hereillä, nii en kyllä pelikunnossa.

Reply

jutellaan huomenna nyt uloss...

Reply

Aloitetaan 15 min päästä eli 16:00 aikoihin Suomen aikaa.

Pelipaikka Stars, peli 1,50€ norminopeudella.

Mun nick starsilla PetersKK

Reply
Shevtshenko

let's gogoogogo

Reply

3-1 mulle, huonompi taisi voittaa. :f_confused:

Vähän meni välillä levelöinniksi puolin ja toisin ja voitin sit ratkaisevan "flipin" K9 vs KJ.

Reply
Shevtshenko

Jees, gg. Meikäläisen suckout-runi ei tällä kertaa riittäny finaaleihin :f_biggrin:

Reply
HuhtalaJ

Onneksi olkoon pucilpetille finaalipaikasta!

Reply