salut à tous ,je viens d'être banni définitivement ,je souhaiterai que quelqu'un maitrisant l'anglais me donne un petit coup de main sur ce message que je viens de recevoir(ci-après), car j'ai du mal avec leur jargon,je ne demande pas de tout me traduire mais j'ai cette désagréable impression que,même eux,ne sont pas sur,des raisons de mon exclusion;Il me semble comprendre dans leur mail que les investigations à mon sujet ne sont pas concluantes et donc ils m'excluent en appliquant une sorte de principe de précaution,à la con!!!! Alors si cela est du au fait que l'ont joue la spt ou une stratégie ,en limit, nous faisant prendre toujours les mêmes décisions,en tout cas,preflop ou l'utilisation d'un quelconque HUD! Moi,je pose la question:
Que va t il arriver à poker strategy si tous les sites ce mettent à faire la même chose et à bannir les poker stratèges parce qu'il applique des leçons" gagnantes",apprises dans la section "stratégie"?
Bon voilà ,c'était une petite réflexion de ma part,j'espere sincerement que de tous les partenaires,seul FTP aura cette attitude.
A bientot à tous et heureux les gens faisant partis de cette grande communauté qu'est poker strategy !! merci de votre attention
"Apologies for the delay in responding to your mail.
As you were previously informed, your Full Tilt Poker account was suspended pending a review of your activity on our site.
As a result of this review we have taken the decision to exclude you from the site. While the results of the review were inconclusive, you share a number of similar characteristics with accounts that have breached our site rules.
As such, we have taken this decision to exclude you permanently as a precautionary measure to protect the integrity of our site. While we understand that this decision will be frustrating we are exercising our authority to close any account as outlined under Term 3 of our End User License Agreement:
http://www.fulltiltpoker.com/end_user_license_agreement
The remaining balance of your account is $----- and you are free to cash-out this amount
Please contact us stating your preferred withdrawal method. If you have either a Neteller or Moneybookers account registered on your Full Tilt account we will be able to authorize a balance withdrawal instantly. Should you wish to withdraw via check, you must verify your account information - unless you have already done so - by sending us your valid photo ID and proof of address. Please send us clear copies of each of these two documents:
1) Photo ID:
One of the following: valid driver's license, passport, or government-issued ID that shows your date of birth and the date of issue/expiry.
2) Proof of Address:
One of the following: bank/credit card statement, utility/cell phone bill, or home/auto insurance papers (dated within the past 60 days and in your name).
Requirements:
* Copies must be clear and legible (96 to 150 DPI or higher recommended for scanned copies).
* The document needs to be a full page and complete (bill/pay stubs, folded papers, and partial sections are not accepted).
* Bills must clearly display that company's letterhead or official logo.
* Your address verification document must display the same name and address listed on your Full Tilt Poker account.
* We can only accept email attachments of 3 MB or less, and attachments can be in either JPEG (.jpg) or PDF (.pdf) format.
We prefer that you email scanned images of your documents, as this method yields better results. Many office supply stores provide scanners for public use. You may also take digital photos of your documents and email them to us, provided that they are in focus, and unobstructed by camera flashes."