Skip to forum
bick stack strategy

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] bick stack strategy

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
582 Bekeken

heey!

Ik graak niet op de informatie over het bankrollmaganagement ivm de bbs? ik zou graag met deze strategie eens beginnen maar vind er dus niet veel info over. Ik weet dat je 100 keer je BB moet hebben maar wanneer moet je bijkopen aan een tafel of wanneer moet je de tafel verlaten, bij welke winst?

groetjes

pieter

6 replies
superjunk

bij de BSS kun je niet deep genoeg zitten..
Je koopt standaard voor 100bb in , en rebuyed als je er onder komt.

ik koop constant bij voor 100BB (auto-rebuy button), als dit niet gaat lijkt +75BB toch wel een absoluut minimum om nog iets te kunnen spelen wat op big stack lijkt.

Qua maximum is er eigenlijk geen limiet. Ik koop meestal uit als ik boven pakweg 250BB kom omdat ik mijn deep stack pokerkennis onvoldoende vind en om wat variantie te beperken, maar dit is niet nodig.

als beginner zou ik aanraden om idd auto rebuy te gebruiken en ander niet onder 90bb te vallen

eens je aan de 130-150bb komt zou ik als beginner zeker de tafel verlaten omdat dit een veel moeilijker en complexer spel wordt dat hardere beats met zich meebrengt
het is ook niet zon goed BRM om 250bb deep te gaan spelen met een 20buy in bankroll

groeten

ja een echte beginner zou ik mijzelf niet noemen omdat ik toch al enkele jaren speel, maar sinds kort wil ik mij is gaan houden aan een strategie... meestal kocht ik ,speelde ik wachtend tot ik voldoende winst had en haalde ik af :)

thx voor de reacties

voor ik het vergeet...

moet je voor bbs op een volle tafel spelen of kan je ook shorthandend spelen met 6 spelers? ik persoonlijk vind het leuker om shorthandend te spelen!

beiden zijn mogelijk, veel mensen starten met full ring en gaan dan naar shorthanded.