Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Rakeback

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
345 Weergaven
beuybeuy

Momenteel speel ik dons op Stars, maar ik lees het een en ander over Rakeback bv op fulltilt 27%.

Kan iemand me dat misschien uitleggen hoe dat zit, stel ik heb straks een x bedrage bij elkaar gespeeld en ik zet een deel daarvan op fulltilt laten we zeggen 250$ en heb volgens mij recht op de 100% bonus tot $600.

Die kan ik dan zoizo vrijspelen 250$ bonus, & hoef ik verder niks aan te geven voor die rakeback bonus dat gaat van zelf einde vd maand rekenen hun dat uit en krijg ik op m'n account erbij..?

Maar stel ik speel daar ook de 5$ dons (turbo) stars $0.20 rake, daar weet ik het niet neem ook 20c. Ik speel laten we zeggen 300 van die dons. Dat is dus 300*0.20 is $60 (dat is m'n rake neem ik aan) dus krijg ik daar dan 27% over terugbetaald in m'n FT account aan het einde vd maand..?

Mvgr & bij voorbaat dank :D,

beuybeuy

2 reacties
Spaarvarken1

Ze hebben geen don's op fulltilt......

Hoofdbeheerder
Lanfear81

hey beuy,

misschien kun je eerst even deze FT-rakeback-FAQ doorlezen. Mocht je dan nog verder vragen hebben stel ze dan gerust! (het liefst in het full tilt forum, dan zie ik hem het snelst :) )

Verder is het zo dat Full Tilt op dit moment geen DoN SnGs heeft.

je redenatie klopt verder wel, wanneer je je aanmeldt via de bonuscode, dan krijg je de 100% first deposit bonus die je vrij kunt spelen. De rakeback ontvang je dan automatisch elke vrijdag.