Skip to forum
Softe pokersite

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Softe pokersite

13 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
1,155 Bekeken

Hi, ik zoek een softe pokersite waar veel vis is. Kunnen jullie mij iets aanbevelen? Ik speel al op stars en fulltilt.

12 replies
caroline29632

Pokerheaven of 24hpoker is best close.

everest

KaiserSochez
caroline29632

Daar heb ik nog nooit gespeeld. Dus mss wint die wel :D.
Ongame is ook heel soft.

kalakaja

over welke stakes hebben we het dan? t/m 100nl?

karatsj

PKR zeer softe micro's

Toxicgod

Als je alleen wil weten welke pokersites soft zijn en veel vis hebben dan is je vraag al beantwoord door de mensen hierboven.

Ik heb hier zelf ook eens naar gekeken maar ben snel terug gegaan naar Stars en FTP.
Software op de "softere" pokersites zijn vaak minder stabiel en goed.
En ik stoorde me ook echt veel hieraan omdat het allemaal zo langzaam ging of de instellingen / opties waren "te" beperkt.

Tevens heb ik ook geleerd dat als je nog steeds een lerende pokerspeler bent met veel leaks dat je op Stars en FTP op een hoger niveau speelt en dat dit ten gunste is van je eigen spel.

Je komt sneller leaks tegen en fouten worden goed afgestraft.

maar dit zijn dan ook alleen mijn ervaringen die ik met je deel! :D

In ieder geval succes met het zoeken naar een goeie softe site.
Mocht je er 1 hebben gevonden en het er fijn vinden. Then please keep us informed ;)

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ik heb hier zelf ook eens naar gekeken maar ben snel terug gegaan naar Stars en FTP.
Software op de "softere" pokersites zijn vaak minder stabiel en goed.
En ik stoorde me ook echt veel hieraan omdat het allemaal zo langzaam ging of de instellingen / opties waren "te" beperkt.

dit

martijnde666

Europoker ging ook wel lekker laatst, veel mensen die bijna alles callen omdat ze een aas hebben en hopen dat ie valt

Alleen is mijn probleem dat ik dan te overmoedig wordt en teveel handen ga spelen waardoor ik mezelf in de problemen breng.

Gisteren 2NL op Partypoker ging ook wel lekker.

KaiserSochez
elderwon

Everest zit inderdaad vol vis en Ongame ook zo weet ik uit eigen ondervinding.
VIP-programma van Everest is ook wel ok, software is idd wat minder.

Het Ongame netwerk loopt wat smoother maar ook daar heb ik geen auto-rebuy optie gevonden. Over het VIP-programma weet ik daar nog te weinig. Wel heel mooie aanbiedingen daar op't moment (Betfair)

luca02

Momenteel speel ik op Unibet en ik ben heel tevreden. Veel slechte spelers, 30% cashback en het ziet er naar uit dat ik ook 2 stappen van de 1000 euro bonus vrij ga spelen (200,- dus).

Ik ben begonnen met 20,- op 4NL en heb in 2,5 week nu 280,- en speel nu dus 10NL.

Verder is de software ook fijn en loopt het nooit vast (8-10 tafels).

Verder zijn Europoker en Pokerheaven ook rooms met veel vis. Echter vind ik de software van deze rooms niet fijn. Werkt vaak traag en bij 4-6 tafels liep alles vaak vast.