Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] bubble boy

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
405 Weergaven
Pairdrawer65

PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t1000 (8 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

CO (t31973)
Hero (t11620)
SB (t11515)
BB (t27887)
UTG (t7445)
UTG+1 (t8209)
MP1 (t21955)
MP2 (t6270)

Preflop: Hero is Button with 8[:club:], 8[:heart:].
4 folds, CO raises to t4000, Hero raises to t11495, 2 folds, CO calls t7495.

Flop: (t23740) 6[:spade:], 9[:spade:], A[:heart:] (2 players)

Turn: (t23740) 6[:heart:] (2 players)

River: (t23740) 7[:club:] (2 players)

Final Pot: t23740

Results in white below:
CO has 6d 5c (three of a kind, sixes).
Hero has 8c 8h (two pair, eights and sixes).
Outcome: CO wins t23740.

normaal baal ik niet van bubble boy worden maar deze; voor een dubbel averige :f_cry:

btw een 50$ turbo

5 reacties

ja, suckt, ik was overlaatste ook prachtig bezig in een toernooi en we kwamen dicht naar de money too. Ik speelde plots 10BB en had 99, alles er in en tegen een 77 gekomen. Ik al juichen, maar een 7 op de flop veranderde de zaak, tja, niets aan te doen, de volgende keer win ik die hand.

Ook kreeg ik op het bubble moment eens JJ (plaats 102, top 100 ITM). Er kwam een 886 flop en er werd serieus gebet en iemand ging all in. Ik heb wijselijk besloten hem weg te leggen en me eerst in het geld te laten gaan. Ik werd nog 66ste en werd gebeat in een coinflip met 88 vs KQ en Q op turn. That's the way poker goes.

Hey Pairdrawer65. Ik weet zelf niet heel veel van toernooipoker af, ben meer bezig met SNG's en cashgames. Toch wil ik nog even wat hierover zeggen. Je zegt dat je op de bubble zit, dan vraag ik me af waarom je met 88 besluit een aanval van de CO te bashen? Kun je op zo'n moment niet beter je 88 wegleggen? Ik weet dat je shortstacked begint te raken en in de push-fold-fase terecht komt, maar het kan je net ITM brengen, zeker in grote toernooien waar er vaak nog 100 of meer spelers vechten om ITM te komen. Gaat er vast wel iemand ergens uit.

Maar dat is natuurlijk geheel aan jezelf. Ik snap ook best dat je in een toernooi speelt om eerste te worden, en dat je met zo'n stack dus besluit het er in te gooien. Achteraf gezien natuurlijk geen slechte move tegen zijn kaarten, gewoon pech dat hij hier luckboxt. Maar toch misschien iets om over na te denken, door goed te kijken naar de situatie.

beuybeuy

Gehehehe ik fold deze handen altijd bijna tegen de CL tegenwoordig OP STARS DAN.. Want de CL wint bijna altijd of jij nou AK heb tegen 23 hij hit z'n straight or whatever..

Endat zie je hier weer, maar als je had gefold op de bubble dan kreeg UTG een bb en heeftie er nog maar 6 over en dan kan je btr stealen wantzelf heb je nog 11bb en sta je gwoon zelf nog 4e vd 8 op dit moment eh dus geen reden tot een raise van CL pushen met 88 imo..

Maar idd het is geen slechte move, maar omdat het stars is en CL ;) tis gewoon een luckbox :D

nh

Pairdrawer65

zoals ik al zei maakt het me niet veel uit om bubble boy te worden, maar op zo'n manier is lelijk.

normaal zou ik mss ook folden maar hij opende iets van 80% van zijn handen in late pos. en tegen die range doe ik het natuurlijk heel erg goed met 88.

afhaalchinee

Oorspronkelijk gepost door beuybeuy
Gehehehe ik fold deze handen altijd bijna tegen de CL tegenwoordig OP STARS DAN.. Want de CL wint bijna altijd of jij nou AK heb tegen 23 hij hit z'n straight or whatever..

Endat zie je hier weer, maar als je had gefold op de bubble dan kreeg UTG een bb en heeftie er nog maar 6 over en dan kan je btr stealen wantzelf heb je nog 11bb en sta je gwoon zelf nog 4e vd 8 op dit moment eh dus geen reden tot een raise van CL pushen met 88 imo..

Maar idd het is geen slechte move, maar omdat het stars is en CL ;) tis gewoon een luckbox :D

nh

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

je maakt een grap hoop ik