Welke sites hebben een degelijke traffic voor FL tot en met de 1$/2$ stake? Zowel voor FR als voor SH.
Speel zelf op Stars daar is gewoon beste traffic (FTP was ook ok maja we weten wat daar van over is). Daarnaast zou je Party kunnen proberen, Ipoker valt af daar is het vaak al moeilijk om 1 tafel open te krijgen.
Antwoord op vraag 1 heb je al ![]()
Anyway, ben tracked op enkele ipoker sites, verder heb ik al accounts po Stars, FTP, Party, 888. Dus de mogelijkheden om FL goed tracked te spelen vallen blijkbaar af
Daarom had ik de vraag al weggehaald (maar je had het stiekem toch nog gezien). Ik vrees het wel als je beetje volume wilt gaan draaien moet je toch echt bij de grotere rooms zijn.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Daarom had ik de vraag al weggehaald (maar je had het stiekem toch nog gezien). Ik vrees het wel als je beetje volume wilt gaan draaien moet je toch echt bij de grotere rooms zijn.
Ok, ty. Wanneer ben je eens op Skype, kan ik eens wat vragen stellen
Nuen anders vaak doordeweeks wel overdag......
Nice! Als je er binnen een klein uurtje nog bent ga ik is paar vragen komen stellen
Oorspronkelijk gepost door vietlam
weer games aan het wisselen hahahaha
Het moet plezant blijven, toch?
Snap nooit waarom deze threads gemaakt worden
Makkelijkste is gewoon alle software downloaden en dan kijken of er genoeg tafels zijn op de tijd dat jij het meest speelt.
Maar het is nog makkelijker om het te vragen aan mensen die dat al gedaan hebben of zie ik dat verkeerd ♠_evil:
Maar het is nog makkelijker om het te vragen aan mensen die dat al gedaan hebben of zie ik dat verkeerd ♠_evil:
Sowieso. Anders heb je weer software van die poeprooms op je pc staan die je er nooit weer afgooit.