Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vraagje...

15 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
902 Bekeken
vangansbekes

Ik speel nu een paar dagen FL Holdem, en tot nu toe gaat het zeer goed.
'k Speel op 4 tafels en zit nu met een bankroll van 90 $...
Kspeel op de $0,10/$0,20 tafels...
Maar mijn vraag is kan ik bijvoorbeeld op 3 tafels spelen van $0,10/$0,20 + dan nog 1 tafel op $0,25/$0,50 ??
Of is dit niet aan te raden met mijn BR ??

Mercii en de groete!!

14 replies
Yoghi

Ik zou gewoon 500BB als minimum blijven houden. De swings zijn best groot, en het is nooit leuk om in een paar handen 10% van je BR te verliezen.

Dus eigenlijk is 0.10/0.20 al een beetje te hoog ;)

vangansbekes

Ok ;)
Kga voorlopig toch op de 0.10/0.20 - tafels spelen, want daar voelk mij het best mee ;)

merci voor het snelle antwoord ;)

Yoghi

Veel succes ermee ;)

Ik zou me gewoon aan een 0,25/0,50 inschrijven met mijn hele stack ;)

lol... over een paar dagen krijgen we een wine-topic van @vangansbekes: blehhhhh ik ben door mijn bankroll heen :D

Yoghi

Doe eens normaal, hij stelt gewoon een vraag, krijgt antwoord en gaat ermee verder. Hopelijk houdt hij zich aan BRM en kan hij gewoon upmoven naar hogere stakes.

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Doe eens normaal, hij stelt gewoon een vraag, krijgt antwoord en gaat ermee verder. Hopelijk houdt hij zich aan BRM en kan hij gewoon upmoven naar hogere stakes.

Het was maar een grapje, bert... ik wist niet dat je kwaad werd :P

Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik zou gewoon 500BB als minimum blijven houden. De swings zijn best groot, en het is nooit leuk om in een paar handen 10% van je BR te verliezen.

Dus eigenlijk is 0.10/0.20 al een beetje te hoog ;)

Artikelen zeggen 300BB, dit lijkt me op microlimits nog prima te doen.

Zodra je wat hoger komt lijkt me 500BB idd niet verkeerd of zie ik dat verkeerd?

Yoghi

Was er automatisch vanuit gegaan dat het shorthanded was, en daar is 500BB wel aan te raden. FR heb ik geen ervaring mee, maar denk dat 300 wel vrij agressief is, je kunt vrij snel nog wel eens 30 of 50BB verliezen en dat is best een groot deel van je BR

Moderator
pcbeem

Die 30-50BB zijn me inderdaad wel eens gebeurd op FR, maar die zijn op 2 handen te tellen (en dan ook nog voornamelijk mijn eigen schuld).

Heb zo een dikke 100K handen op FL 0,10 / 0,20 gespeeld dus dat lijkt me best wel aardige sample _biggrin:. Die swings komen wel voor maar niet heel erg vaak dus of het echt aggro is vraag ik me dan af??

vangansbekes

Kspeel idd op de 6-max tafels.
En op de limiet die ik nu speel voel ik me zeer goed, dus ga ik ook verder spelen op deze limiet.
En m4cs3th , als het is voor zever te verkopen, doe ht dan ergens anders... :)

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Die 30-50BB zijn me inderdaad wel eens gebeurd op FR, maar die zijn op 2 handen te tellen (en dan ook nog voornamelijk mijn eigen schuld).

Heb zo een dikke 100K handen op FL 0,10 / 0,20 gespeeld dus dat lijkt me best wel aardige sample _biggrin:. Die swings komen wel voor maar niet heel erg vaak dus of het echt aggro is vraag ik me dan af??

Hmm, beetje overschat dan. Of jij bent zo goed natuurlijk :D

Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door vangansbekes
Kspeel idd op de 6-max tafels.
En op de limiet die ik nu speel voel ik me zeer goed, dus ga ik ook verder spelen op deze limiet.
En m4cs3th , als het is voor zever te verkopen, doe ht dan ergens anders... :)

Denk wel dat het handiger is als je FR gaat spelen dan. Bij SH heb je veel meer ervaring nodig vooral pre flop. Je komt in veel lastigere spots doordat je ook losser zult openen. Kortom hier heb je best wat ervaring voor nodig.

Deze krijg je door te "oefenen" op FR en je handen kritisch te bekijken, als je dan ergens over twijfelt vind ik het vaak fijn om handjes te posten op beoordelingsforum.

@yoghi: valt wel mee met dat goed zijn hoor _evil:.....

DukeFreedom

300 BB BRM bij FR kan op de microlimieten wel ja. SH is 500 BB toch wel een minimum en zou ik zelf op hogere limieten meer aanraden.