Hallo mensen, ik ben nieuw hier en nieuw met pokerwebsites
Introductie: Ik ben ongeveer een half jaar geleden begonnen met pokeren op
een spelletjes website waar je alleen voor punten speelt.
Ik werd daar snel erg goed in, merkte ik. Natuurlijk wordt daar totaal anders
gespeeld, je speelt altijd een flop en zeer vaak ook de turn en river omdat het slechts punten zijn gaat bijna iedereen mee. Hoe dan ook, door dit veel te spelen heb ik een soort eigen patroon ontwikkeld waarmee ik vrij succesvol was daar.
Ik heb me vorige maand ingeschreven bij verschillende pokersites en speel alleen freeroll tournooien want heb geen geld gestort. Dit gaat met wisselend succes (enkele aardige noteringen maar geen final table) maar het blijft toch een beetje een loterij vind ik.
Nu heb ik vorige week op Everest de shasta ontdekt, een 10 man freeroll Fixed limit Hold em, winnaar krijgt 5 cent, tweede 3 en derde 2 cent.
Ik heb dit nu 7 keer gespeeld, 6 keer gewonnen alleen de eerste keer 3e. Hier lijkt mijn zelf ontwikkelde patroon dus wel te werken. Het is gebaseerd op wat ik een logische kansberekening vind en snel kunnen rekenen (de tijd die je kreeg op de spelletjessite was slechts 5 seconden).
Mijn vraag: welke site zijn de meeste fixed limt games (er zijn volgens mij vrij weinig) en is het systeem met tien man aan een tafel met drie prijzen een Sit n Go of een ringgame?
ps. ik besef ook wel dat het niveau van de spelers voor echt geld spelen wel wat hoger zal liggen dan de freeroll shasta's ![]()
Iedereen alvast bedankt voor de reactie.