Howitzers 1K challenge
Update week 15: sunday saved the week
Start + Goal: From $220 to $1K
Stakes: 25NL
GGpoker
Week result: +$37,90
Current bankroll: $704,80

Howitzers 1K challenge
Update week 15: sunday saved the week
GGpoker
Week result: +$37,90
Current bankroll: $704,80

Wat actie van zondag avond
Hand 1 was 6 handed naar de flop. Als je dan een straat flopped mag je niet klagen. River was wel geen leuke kaart maar toch voor max value gegaan.

Voor beiden een droomflop. Na elkaar wat te besnuffelen op flop en turn vloog al het geld er toch in op de river.

Villain flat mijn 3bet preflop. Dus de schrik voor een set zat er sowieso in. Ben toch voor 3 streets of value gegaan met een shove/potbet op river. Zal deze hand toch even reviewen in de discord groep.

Is geen doen om nu actief te zijn op de computer. In mijn office ca. 27-29 graden deze week. Dan gaan je hersenen smelten denk ik ...
Ondertussen ben ik toch wel weer nonstop aan het grinden in de zetel vanop de smartphone thuis ![]()
Kan geen tv meer kijken savonds zonder 1 tafel poker te spelen op de gsm.
Howitzers 1K challenge
Update week 16: running above EV
GGpoker
Week result: +$12,91
Current bankroll: $717,71
Mooie cijfers. Als ik ooit een roll zou weten bijeen te schrapen van honderd dollar ga ik ook een doel stellen. Denkelijk zijn we dan een jaar verder, of vijf, of vijftig, LOL!!!!
Veel succes!
Ik zal de challenge op Unibet voortzetten, maar op een lager tempo. Zal enkel spelen als ik er echt zin in heb. Was er iets te hard voor aan het gaan de laatste weken en begon wat bored out te geraken.
Na het uitcashen op GG is de bankroll 650 EUR op 23/6/2023.
En dus zijn we terug in de anonimiteit op Unibet ![]()

Howitzers 1K challenge
Update week 17: back on unibet
Unibet Texas Holdem + Hexapro
Week result: +16,68 €
Current bankroll: 666,68 €
Snel even 1 BB posten op NL2 en de tafel verlaten zodat je bankroll precies €666,66 is
Lekker bezig ♠_thumbsup:
Ik ben alleen wel benieuwd wat de actie voor de flop is aangezien liam niet de beste hand heeft om een bet te callen.
Oorspronkelijk gepost door Rra1der
Lekker bezig ♠_thumbsup:
Ik ben alleen wel benieuwd wat de actie voor de flop is aangezien liam niet de beste hand heeft om een bet te callen.
Ging zo denk ik. Ik raise vanuit de SB, vermoedelijk 3BB, Liam called vanop de BB.
De hand is van paar dagen geleden en bij Unibet vind je die hand dus niet meer terug
Jammer dat je de handen niet terug kan zien. Maar goed, lekker potje gepakt en daar gaat het om.
Howitzers 1K challenge
Update week 18: mega cooler to end things
Unibet Texas Holdem 25NL
Week result: +28,97 €
Current bankroll: 697,65 €
Kon meer zijn deze week maar na deze hand vanavond geen zin meer
:rage: