Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Brm

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
680 Weergaven
Pakichu777

Is dit te loose?

Roll is ong 365 en ik wil nl25 SH spelen (shotten op 4 tafels), plan is 2 BI shotjes -> indien fail terug die 2 bij elkaar grinden, en herhalen tot het vlot loopt

Bij 250 terugmoven naar nl10
Bij 100 terugmoven naar nl5
Bij 40 terugmoven naar nl2
(Bij 1000 shotjes op nl 50 met 4 buy ins)

Dat geeft me 5+15+12+20 buy ins, zou risk op ruin toch vrij hard moeten beperken? Ik speel meestal 6 tafels en maak er een punt van om minstens 1 fish op men tafel te hebben (grote vissen ip of oop en kleintjes enkel ip). Wat men winrate zou moeten boosten en variantie zou moeten verlagen (klopt dit?).

Edit: 10k handen op nl5, ong 16k op nl10 (toch een redelijk aantal voor 6 tafels (ong 43u), ik move niet voordat ik me op mijn gemak voel op de huidige limiet) en ik heb een bonus die ik wil vrijspelen wat neerkomt op ~25% rakeback

Iemand die weet waar ik moet opletten? Vnl ivm tilt enzo

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Sjors777

Vissen verhogen sowieso eerder variantie, dan dat ze een verlagend effect hebben. Dit komt doordat ze niet abc spelen en ze spewen, wat zowel zeer positief als negatief kan werken. Het zou zomaar kunnen dat je 5 solide plays maakt en telkens verliest tegen de vis die met random handen nutts hitten.

Vind je brm tevens iets te aggro voor sh. Je kan beter een basis roll van 20bi hebben en met wat je over hebt shotten imo. Veel agressiever dan dit is niet echt verantwoord, of je moet super gediciplineerd zijn in down moven, maar dan nog..

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Vissen verhogen sowieso eerder variantie, dan dat ze een verlagend effect hebben. Dit komt doordat ze niet abc spelen en ze spewen, wat zowel zeer positief als negatief kan werken. Het zou zomaar kunnen dat je 5 solide plays maakt en telkens verliest tegen de vis die met random handen nutts hitten.

Vind je brm tevens iets te aggro voor sh. Je kan beter een basis roll van 20bi hebben en met wat je over hebt shotten imo. Veel agressiever dan dit is niet echt verantwoord, of je moet super gediciplineerd zijn in down moven, maar dan nog..

Vissen verlagen de variance.

Als jij tegen mensen die perfect spelen is er juist alleen maar variance, met vissen juist minder omdat de edges groter zijn.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

Individueel risico is misschien kleiner, maar sowieso dat als je kut runt tegen vissen je vaak harder naar benee gaat dan als je kut gaat tegen regs. Ben er vanovertuigd dat je swings echt wel harder kunnen zijn

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Misschien iets voor die rekenwonders hier, maar ben geneigd om te denken dat Sjors gelijk heeft. Highrollers runnen een grote pot ook vaak meer dan 1 keer om de variance te beperken, niet uit goedheid.

Denk ook dat je tegen een reg uit mag gaan van wel overwogen spel. Op lage niveaus loop je eerder tegen een cooler aan omdat je minder goed een range kan bepalen. Je hebt QK, flopt een FH, iemand met AA rivert een A,ook na stevig betten. Iemand met een 72 s kraakt je set KK, op flop AI. Zijn toch dingen die je een reg minder snel ziet doen.

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Vissen verhogen sowieso eerder variantie

Vissen verlagen de variance

Tegen vissen heb je immers grotere edge waardoor de variance lager is.

Je vergeet zowat het belangrijkste woord dat hier wordt aangeleerd op deze site

Longterm

Beantwoorden
Citeren