Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Overpair

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
536 Bekeken

Hey,

Algemene situatie:

Stack= 100BB deep

Ik maak vaak mee dat ik 4BB raise met AA of KK ik krijg dan gewoon een call achter mij.

In het geval dat er 3 lage kaarten zijn (10-)

Als ik bet hij 3bet ik 4 bet en hij shoved dan heb ik het gevoel dat ik 95 procent kans tegen een set of 2 pair aanloop.

Moet ik eigenlijk folden in dergelijke situaties?! Of is dit veel te weak?

Edit: De valse lange pauze met twijfel maakt het vaak helemaal af voor hij/zij shoved :)

Beantwoorden
Citeren
7 replies

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Heb dit ook enorm veel voor...

Edit: De valse lange pauze met twijfel maakt het vaak helemaal af voor hij/zij shoved :)

Ik persoonlijk let niet op de tijd dat men neemt om een move te maken, aangezien er veel multitablen.

Beantwoorden
Citeren

It depends:

Stats: Unknown want via fast forward op party poker :)
Table: 6 handed
Limit: 0,02/0,04
Position: hun positie CO/BTN
Mijn positie: niet SB of BB of button.

In 6 max zou ik nog verwachten dat ze een move kunnen maken als ik via de button raise en ze smooth callen met de BB. Als ze dan fancy doen op een goede flop dan ram ik alles er zowiezo in met AA/KK.

Ben ik echter UTG, smoothcallen ze op de button of cutoff. Bet ik 3/4de van de pot en doen ze dan een fixe 5bet/allin (zonder flushdraw of straightdraw mogelijk) dan zie ik weinig andere opties.

Enige waar ik met nog aan optrek is dat sommigen 99s,10s dan overplayen op een dry low board.
(JJ,QQ,KK,AA raisen ze wel 1 keer op die limieten)

Als ik hun all in call dan geef ik ze in feite goede odds om keer op keer mijn AA te busten. 4 BB investment to win 100BB is zeker ok volgens de 20x regel.

Beantwoorden
Citeren

Post wat handjes in de beoordelingen zou ik zeggen ;)

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Misschien is het voor jou een goed idee om de quiz te maken die zojuist is uitgebracht. Je kunt deze quiz hier vinden:

Beantwoorden
Citeren

Orodin, dit is exact wat ik zocht!!

Hartelijk dank :) :) :)

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Graag gedaan. Veel succes met de quiz, ik hoop dat het lukt :)

Beantwoorden
Citeren