Hoi allen,
Volgens de strategie word er een preflop raise van 4x bb gehanteerd + een BB voor elke limper, echter zie ik veel tijdens het spelen dat de openraise bestaat uit 3x BB.
Wat is jullie idee hierover ?
Hoi allen,
Volgens de strategie word er een preflop raise van 4x bb gehanteerd + een BB voor elke limper, echter zie ik veel tijdens het spelen dat de openraise bestaat uit 3x BB.
Wat is jullie idee hierover ?
Op de micro's kent bijna niemand de strategie die pokerstrategy aanraadt, dus daar kan je van alles tegenkomen.
Verder speel ikzelf nooit (meer) no limit, maar als pokerstrategy aangeeft dat je best open-raiset naar 4BB+1BB per limper zal daar wel een goede reden voor zijn.
Uit een ver no limit verleden meen ik mij wel nog te herinneren dat de redenering iets was in de trant van: een kleinere raise geeft je tegenstanders te goede pot-odds om te callen, een grotere raise laat teveel kaarten folden en daardoor win je niet genoeg met je goede handen.
4BB+1BB per limper zou de ideale trade-off tussen die twee factoren zijn.
(Betere) no limit spelers kunnen dit misschien bevestigen/ontkrachten?
Doet er eigenlijk niet zoveel toe. Heeft vooral te maken met hoeveel % je tegenstanders dan precies zouden moeten defenden.
Het heeft veel te maken met de spelers na je , hoe wijde ranges je speelt, en hoe de rest van de tafel speelt.
Over het algemeen is het spel zo geëvolueerd dat ik inderdaad ook zou aanraden 3bb te openen over het algemeen, dat is wat meer de 'standaard' momenteel inderdaad, omdat alle ranges wat wijder werden.
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Over het algemeen is het spel zo geëvolueerd dat ik inderdaad ook zou aanraden 3bb te openen over het algemeen, dat is wat meer de 'standaard' momenteel inderdaad, omdat alle ranges wat wijder werden.
Wordt het dan niet tijd dat het bijbehorende artikel geüpdatet wordt?
Oorspronkelijk gepost door divvie
Pokerstrategy is dood.. of wist je dat nog niet?
Off-topic, maar hoezo pokerstrategy is dood?
Oorspronkelijk gepost door Filippus
Pokerstrategy is dood.. of wist je dat nog niet?Off-topic, maar hoezo pokerstrategy is dood?
omdat het niet meer leeft. Verbeteringen en zo.
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Oorspronkelijk gepost door Filippus
Pokerstrategy is dood.. of wist je dat nog niet?Off-topic, maar hoezo pokerstrategy is dood?
omdat het niet meer leeft. Verbeteringen en zo.
het is weer vakantie, hopelijk leeft het weer een beetje op omdat studenten (as me) weer een shotje gaan wagen ♠_biggrin: