Strategen,
zat hiernet Sitngo te spelen, veranderd ineens mijn picture van mijn starsaccount.. Ikzelf ben Belg, en nu zit ik te spelen met een Nederlands vlag ![]()
strange, iemand dit nog voorgehad?
ps ; nix tegen de vlag hoor
grtz
Strategen,
zat hiernet Sitngo te spelen, veranderd ineens mijn picture van mijn starsaccount.. Ikzelf ben Belg, en nu zit ik te spelen met een Nederlands vlag ![]()
strange, iemand dit nog voorgehad?
ps ; nix tegen de vlag hoor
grtz
Heb ik ook ja. Je kunt het veranderen door naar opties te gaan en daar staat nu de optie 'landenavatars' en daar kun je dat uitzetten of in een ander land veranderen. Deze landenavatar heeft te maken met de olympische spelen dat vrijdag begint.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Heb ik ook ja. Je kunt het veranderen door naar opties te gaan en daar staat nu de optie 'landenavatars' en daar kun je dat uitzetten of in een ander land veranderen. Deze landenavatar heeft te maken met de olympische spelen dat vrijdag begint.
ah ok, nice, toch de Belgische vlag gaan nemen :-)
Waarschijnlijk had je de Nederlandse vlag geselecteerd tijdens het WK voetbal in 2010, want toen deed PokerStars deze actie ook.
Waarschijnlijk had je de Nederlandse vlag geselecteerd tijdens het WK voetbal in 2010, want toen deed PokerStars deze actie ook.
Waarom zou iemand dat vrijwillig gedaan hebben?...Obv gehacked
hmm wazig zag ook zoiets, een oostenrijker die ineens de argentijnse vlag kreeg. wtf.
Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
Waarschijnlijk had je de Nederlandse vlag geselecteerd tijdens het WK voetbal in 2010, want toen deed PokerStars deze actie ook.Waarom zou iemand dat vrijwillig gedaan hebben?...Obv gehacked
![]()
Belgische vlag kon je toen niet uitkiezen, want België schitterden toen door afwezigheid.
Waarschijnlijk had je de Nederlandse vlag geselecteerd tijdens het WK voetbal in 2010, want toen deed PokerStars deze actie ook.Waarom zou iemand dat vrijwillig gedaan hebben?...Obv gehacked
![]()
Belgische vlag kon je toen niet uitkiezen, want België schitterden toen door afwezigheid.Ook een troll? Want ik ben...hoe zeggen ze dat beschaafd? Een spanjaard
![]()
Bij mij gebeuren er ook rare dingen. Pokerstars liep vast en ik kreeg de melding dat mijn account has been corrupted, moest ook al mijn settings weer invoeren.
Mailtje gestuurd, ben beniewd.
Ik ben even lui -> wat is het nut er van (of m.a.w. kun je er iets mee verdienen ♠_evil: ).
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik ben even lui -> wat is het nut er van (of m.a.w. kun je er iets mee verdienen ♠_evil: ).
nu de 50k freeroll joinen is het enige lijkt me
Of de Closing freeroll, en daarbij zorgen dat je op tijd bent want blijkbaar was er een 50k player cap :(. Value is wel mooi, met 1/3 uitbetaald.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Of de Closing freeroll, en daarbij zorgen dat je op tijd bent want blijkbaar was er een 50k player cap :(. Value is wel mooi, met 1/3 uitbetaald.
Wat heeft aantal spelers uitbetaald met value te maken?
De value is net laag... het is een 50k freeroll met 50k runners. Zelfs met een edge van like 200% is de value $3. Soooo not worth it.
![]()
Belgische vlag kon je toen niet uitkiezen, want België schitterden toen door afwezigheid.De belgen schitterden meer in hun afwezigheid dan de nederlanders in hun aanwezigheid iig.
![]()
Oorspronkelijk gepost door Krulle37
![]()
Belgische vlag kon je toen niet uitkiezen, want België schitterden toen door afwezigheid.De belgen schitterden meer in hun afwezigheid dan de nederlanders in hun aanwezigheid iig.
![]()
![]()