Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Deep stack tips

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,036 Weergaven
soepie666

Hey,

Ik ga straks een (live) deepstack sit n go spelen (9 spelers) 30 euro buy-in.
Het is de eerste keer dat ik een deepstack speel en zou graag wat tips lezen
ivm het verschil tussen een gewoon toernooi en een deepstack.
Waar moet ik beter op moet letten enz..?
Ik vind niet direct iets terug in het forum (wel voor cashgames maar niet st sitngos)

thnx!!!

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Nivlem

Deepstack is gewoon het zelfde als een minder deepstack toernooi, enkel zit je langer in de vroege en middelfase van het toernooi en kom je dus niet zo snel in de push/fold fase.

Hierdoor zul je meer postflop situaties hebben waar je nog beslissingen moet maken.

Probeer zo veel mogelijk potten in positie te spelen, in plaast van uit positie. Daarnaast is tight spelen vaak wel aangeraden, tenzij je zeker weet dat je postflop een edge op je tegenstanders hebt en daar dus veel geld van ze af kan pakken.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Deepstack is gewoon het zelfde als een minder deepstack toernooi, enkel zit je langer in de vroege en middelfase van het toernooi en kom je dus niet zo snel in de push/fold fase.

Hierdoor zul je meer postflop situaties hebben waar je nog beslissingen moet maken.

Probeer zo veel mogelijk potten in positie te spelen, in plaast van uit positie. Daarnaast is tight spelen vaak wel aangeraden, tenzij je zeker weet dat je postflop een edge op je tegenstanders hebt en daar dus veel geld van ze af kan pakken.

Imo juist fout. Erg aggressief zodat je een utility edge hebt op je tegenstanders.

Als je postflop-ev speelt kun je beter geen deepstacks spelen imo

Beantwoorden
Citeren