Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Wat is er met Skrill aan de hand???

35 Berichten
13 Gebruikers
1 Reactions
15.3 K Bekeken
100KxFold

Ik heb met iDeal geld van mijn abnamro rekening overgeboekt naar Skrill. Het geld is wel van mijn rekening afgeboekt maar komt niet aan op mijn skrill account.

Ik heb een contactformulier van Skrill ingevuld maar ik krijg geen reactie en dat is wel waardeloos. Ik heb ook mijn bank gebeld maar die sturen mij door naar iDeal. iDeal ook een mail gestuurd maar tot nu toe heb ik alleen een standaardmail ontvangen waarin ze de ontvangst van mijn bericht bevestigen.

Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met Skrill?

Beantwoorden
Citeren
34 replies
Moderator
SDK1987

Heb wel vaker gehoord dat het een tijdje duurt voor het geld op je Skrill-account staat.
Zal denk ik te maken hebben dat je geld naar een buitenlandse rekening stuurt en dat duurt meestal langer dan binnenlandse transacties. Mocht je inmiddels het geld nog niet hebben ontvangen raad ik je aan om een mailtje te sturen naar pokerstrategy@skrill.com. Zal denk ik sneller werken dan zo'n contactformulier, maar heb bij beide geen ervaring.

Beantwoorden
Citeren
100KxFold

Normaal gesproken staat het geld er meteen op als je iDeal gebruikt. Daarom baal ik ervan dat het nu niet goed gaat. ik ben nu 2 dagen verder en nog niks bereikt.

Formulier van Skrill gebruikt, geen antwoord.
Mail gestuurd naar iDeal, die legt de bal bij de Bank. Contact gehad met de Bank en die stuurt me door naar Skrill en zo word je van het kastje naar de muur gestuurd. Alleen de Bank zend netjes een mail terug maar communiceren met Skrill en iDeal blijft waardeloos. Skrill geen antwoord en iDeal een nikszeggende no-reply antwoord. En daar mag je het dan mee doen.

Edit, ik heb nu een mail gestuurd naar dat emailadres wat in de vorige post staat vermeld.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, maar door het weekend zal het denk ik vaak tot maandag duren voor je antwoord krijgt.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

Ook eens gebeurd bij mij.
Pas na 3 dagen stond het geld op mijn skrillrekening.
Nooit geweten wat de reden was.

Beantwoorden
Citeren
100KxFold

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, maar door het weekend zal het denk ik vaak tot maandag duren voor je antwoord krijgt.

Nog geen antwoord binnen. Wachten maar rustig af. Intussen maar gebruik gemaakt van NETELLER en dat werkt gelukkig wel.

Bij Skrill staat de teller nog steeds op nul terwijl die op 18 euro zou moeten staan. De overboeking is inmiddels 3 dagen geleden en staat dus nog steeds niet op mijn Skrill account maar wel van mijn bankrekening afgeschreven.

Beantwoorden
Citeren
100KxFold

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Ook eens gebeurd bij mij.
Pas na 3 dagen stond het geld op mijn skrillrekening.
Nooit geweten wat de reden was.

Communicatie met Skrill is nul komma nul. Echt onverantwoord om zo met je klanten om te gaan. Dat na 3 dagen je geld nog binnenkomt geeft de burger nog een beetje moed. Eerlijk gezegd ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben.

Beantwoorden
Citeren
100KxFold

Rentedatum: 12 november. Overgeboekt via iDeal naar Skrill : 18 euro.
Nu: 17 november.

Nog steeds niks ontvangen. X( X( X(

2 Mails verzonden naar Skrill, GEEN ANTWOORD!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Vervelend. Heb je probleem ook intern gemeld. Al weet ik niet zeker of ze daar een oplossing voor je hebben.
Al zou het mooi zijn dat het probleem inmiddels is opgelost.

Beantwoorden
Citeren
100KxFold

He he, na 6 dagen is het geld op mijn Skrill account.

Bedankt voor jullie medewerking SDK1987 _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Graag gedaan. Al hoop ik dat een eventuele nieuwe transactie voorspoediger zal verlopen.

Beantwoorden
Citeren

Ik wacht al ruim 4 weken op die 10 dollar van Skrill.
Beetje triest is het wel. :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Heyhey,

De 10 gratis na je eerste storting? 10 dagen is dan wel heel lang. Beste even hun support contacteren via pokerstrategy@skrill.com

Laat even weten of het goed gekomen is,
Rene

Beantwoorden
Citeren

ik heb het zelfde problem ,twee keer is mijn geld spoorloos ,70euro,geen antword van skrill, is nu week geleden en niks stilte ,weet niet wat ik moet doen, ik denk ben mijn geld kwijt.gr. halina:f_confused:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door SuitedDutch
Ik wacht al ruim 4 weken op die 10 dollar van Skrill.
Beetje triest is het wel. :f_ugly:
Hoe is het afgelopen?

Oorspronkelijk gepost door pomidory61
ik heb het zelfde probleem, twee keer is mijn geld spoorloos, 70 euro, geen antwoord van skrill, is nu week geleden en niks stilte, weet niet wat ik moet doen, ik denk ben mijn geld kwijt. gr. halina:f_confused:

Welkom op het PokerStrategy forum.

Merkwaardig dat je nog steeds je geld niet op je Skrill account hebt staan.
Ik zou toch proberen om nog een keer contact op te nemen met support via de mail pokerstrategy@skrill.com (Engels).
Misschien is er wat mis gegaan met de communicatie.
Ben benieuwd hoe het voor je zal aflopen.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Ja, dat is vrij irritant. Helemaal omdat er op elke pagina wel staat: "Instant geld versturen" o.i.d. Qua terugboeken zijn ze wél snel bijvoorbeeld van Pokerstars naar Skrill heb je binnen een paar minuten. Maar vanaf iDeal naar Skrill is inderdaad een ramp en helemaal als je nog snel wat wilt overboeken voor een bepaald tournooi of bonus-aanbieding. De klantenservice is inderdaad dramatisch. Had ook een keer een vraag over waar mijn geld bleef en daar niets meer over gehoord, gelukkig kwam het alsnog een week later. Ook een keer een paar keer mijn wachtwoord verkeerd ingevoerd en dus een account dat gesloten werd. Bij navraag kreeg ik na een dag of 5 antwoord dat ik mijn papieren nog een keer moest opsturen, vervolgens weer 4 dagen verder een mailtje dat ik weer kon inloggen.

Beantwoorden
Citeren

gelukkig is opgelost ,mijn geld is weer op mijn account van Skrill na bijna twee weken,maar heb veel :f_pleased:l stress voor mijn eigen geld ik ,ben beetje bang voor .weer deposit met skrill,hoop skrill doet zijn werk weer netjes, groetjes Halina

Beantwoorden
Citeren

hallo vrienden ,heb weer probleem met SKRILL , ik heb 130euro overgemaakt ,naar mijn Skrill account, en weer mijn geld is spoorloos , is binnen twee wekken derde keer dat ik heb probleem met Skrill, niet normaal, na deze keer denk ik is afgalopen met Skrill te vertrouwen ,hr. Halina

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Vervelend. Al heb je tot nu toe altijd het geld erop gekregen, maar dat duurde wel langer dan je zou verwachten. Dus zal het geld er denk ik aan het eind van de week erop staan.

Beantwoorden
Citeren

dit was direct ideal ,moet binnen secunde eer op staan
gr.halina

Beantwoorden
Citeren