Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Bitcoin

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,178 Weergaven

Hallo pokerstrategen,

Heb me een hele tijd niet meer met poker bezig gehouden en zal dat voorlopig ook niet doen. Sinds enkele maanden ben ik wel erg geinteresseerd in Bitcoin. Wie hier meer informatie over wil en wat het precies inhoudt kan goed terecht op www.bitcoin.org.

Ik post deze thread meer om te informeren over waarschijnlijk het einde van de neerwaartse trend en dat ik in het verleden vaker heb gelezen dat vele pokerstrategen ook geinteresseerd zijn in het handelen op de beurs.

Zelf verwacht ik dat de prijs de komende maanden (flink) kan oplopen.

Gr,

Isilmo

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
bayleysa

waarom verwacht je dat?

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Oorspronkelijk gepost door bayleysa
waarom verwacht je dat?

Pure speculatie.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Technisch gezien: Kan drie kanten opgaan: doorbraak omlaag, doorbraak omhoog of terug in de nieuwe range.

Ik doe nooit iets met Bitcoins en weet dan ook niet of dit soort analyses werken voor BC, maar ik zou even afwachten of hij verder omhoog doorbreekt, of terugzakt naar de trendlines.

Zelf zie ik BC als veel te speculatief om op te traden.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Technisch gezien: Kan drie kanten opgaan: doorbraak omlaag, doorbraak omhoog of terug in de nieuwe range.

Gotsta love de doortastendheid van technische analyse.

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11

Die munt is zo volatiel dat je daar echt niks maar dan ook niks zinnigs over kan zeggen denk ik.
Als je mtt's speelt heb je nog minder variance.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Oorspronkelijk gepost door Sokzel

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Gotsta love de doortastendheid van technische analyse.

Exactly ;)

Beantwoorden
Citeren