Ga naar het forum
Busting a pro @ ftp

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Busting a pro @ ftp

11 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
824 Weergaven
Briathos

Hey,

Ik had gister in een toernooi een Full tilt pro gebust en kreeg mijn buy-in terug! Leuke actie dacht ik. Maar ik kreeg daarna ook nog een mailtje waarin ze zeiden dat ik ook een t-shirt had gewonnen! Wel leuk dus..

Maar ik heb anderhalf maand geleden ook een standaard t-shirt besteld en ik ben nu dus benieuwd hoe dat t-shirt eruit ziet die je krijgt als je iemand bust..

Heeft iemand al zo een t-shirt ontvangen en zou die miss een fototje kunnen linken?

10 reacties
Annovic

Ik kan me nog herinneren dat ik Bruno Stefanelli uitschakelde.
Kreeg toen een zwart t-shirt met een hondje er op.
Volgens mij stond er ook op i busted a pro.

Maar het is al een tijdje geleden

shevas7

ik wacht ook op zo'n t-shirt :D

ik heb hem zelf nog niet ontvangen en vroeg me ook af hoe zo'n t-shirt er uit zag. Om hierachter te komen heb ik google gebruikt, ik weet niet of je dit kent???? Het is heel handig om vragen zoals de jouwe op te lossen, moet je zeker eens proberen.

Ik kwam deze pics tegen:

Annovic

Ik had het onderste shirt gekregen ;p

Briathos

Oorspronkelijk gepost door shevas7
ik wacht ook op zo'n t-shirt :D

ik heb hem zelf nog niet ontvangen en vroeg me ook af hoe zo'n t-shirt er uit zag. Om hierachter te komen heb ik google gebruikt, ik weet niet of je dit kent???? Het is heel handig om vragen zoals de jouwe op te lossen, moet je zeker eens proberen.

Google? Niet bekend mee nee.. Zou je mij wat meer kunnen vertellen hierover en misschien een link naar de website geven?

Nee thanks for the pics die met die donkey erop lijkt me wel vet:p

ik had jens voertmann 99% van zijn stack afgenomen en die had zo nog 0,3 BB over ofzo en dan ga zo nen andere fucker lopen met die T-shirt :( vond ik jammer!

YannicDLR

Oorspronkelijk gepost door kingbroos
ik had jens voertmann 99% van zijn stack afgenomen en die had zo nog 0,3 BB over ofzo en dan ga zo nen andere fucker lopen met die T-shirt :( vond ik jammer!

Ik heb de 2de ontvangen :D en draag hem nu ook toevallig :D

Briathos

haha lekker.. Vind het wel echt een leuke actie moet ik zeggen..

Copymeistrr

Ik kreeg er paar maand terug een met een champagne fles waar een vis (die avatar) uitsprong en "I knocked out a FT pro op stond".

Vraag mij eig wel af hoeveel die T-shirts uitdelen hen jaarlijks kost, of kun je dit maar 1x?

DrPingu

Ik heb denk ik al 4-5 t-shirts en nog 2 of 3 die ik zou kunnen bestellen.
Heb het hondje en de vis. Ik wacht nu een tijdje in de hoop op een ander ontwerp.

samni

Kheb er ook ergens zo één liggen, weet alleen niet meer waar, weet ook niet meer welk ontwerp ik heb :P Had in MiniFTOPS (dat KO Eventje) een "pro" gebust.