Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Chat

15 Berichten
12 Gebruikers
0 Reactions
1,028 Bekeken
Tjoeny

Heey Guys,

Ik ben nog niet zo lang écht bezig met integreren in de community (forum posts, forum lezen e.d., wel artikelen+nieuws lezen en filmpjes kijken natuurlijk :P). Maar de chat, voorzover ik hem atm snap is alleen bedoeld om met mensen uit je vriendenlijst te chatten right?

Zou het niet cool zijn om een groot (of enkele grote) gemeenschappelijke channels te hebben? Niet alleen zou dit mijn inziens het community gevoel verbeteren, ook is t natuurlijk gezellig om met overige PS'ers te chatten lijkt me :)

Volgens mij is dit er echter niet ?????? (ik dacht aan zoiets als een mIRC channel achtig iets (A) )

mvg

Tjoeny

14 replies

Goed idee!! Een open chatbox voor de nederlandse Pokerstrategy community!

Markenator

ja ik kan me hier ook wel in vinden.. (Y)

Er is (was?) een Irc-channel hoor, maar daar zat nooit iemand, behalve Yoghi want die heeft niet veel vrienden.. mr vertel dat niet aan hem ;)

Yoghi

Grudge zit er ook altijd, maar die ken ik niet.

Tjoeny

hmm jammer :(

Het zou mij in ieder geval wel leuk lijken :) (tenminste als PS NL er ook veel gebruik van zou maken :P )

superjunk

lijkt mij ook wel tof :)

afhaalchinee

wat is de link naar IRC?

goed idee

Als er een is, wordt die misschien gewoon niet zo goed gecommuniceerd naar de community toe, hoorde er ook nog niets van.

Ik wil ook een IRC channel daar zit ik toch 24/7 is relax

Yoghi

#pokerstrategy-nl is er nog altijd op Quakenet, niet dat het er druk is maarja :P

Tjoeny

Zal binnenkort eens langskomen ;)

vind ik ook een strak plan; voor mensen oals ik die graag hier en daar een commentaartje droppen, vermindert het de spam-factor ^^.
en je kunt sneller communiceren, zeker met railen wel fijn, of gewoon te zien wie er online is enzo

chatbox ftw!

Meesten gebruiken Skype om te chatten met mede poker strategen en om te railen (icm mikogo)

zie ook Skype/MSN lijst